Praktiker: volt, van, lesz!
Reklámkampánnyal erősíti piaci pozícióit a Praktiker Magyarországon, amely egyben üzenet a hazai vásárlóknak is, hogy a Praktiker áruházak működnek tovább. Az áruházlánc immár negyedik alkalommal lett Superbrands díjazott.
„Praktiker – volt, van, lesz!” – ezzel a szlogennel indított óriásplakát, rádiószpot és internetes banner kampányt a Praktiker Magyarországon. A barkácslánc a már megszokott termékhirdetések mellé illesztette oda ezt a klasszikus szófordulatot. A Praktiker arra kíván utalni, hogy bár a németországi konszernről sok negatív hír látott napvilágot az utóbbi időben, a 21 magyarországi üzletegység – az elmúlt 15 évhez hasonlóan – folytatja tevékenységét, s továbbra is széles áruválasztékot kínál jó áron a hazai fogyasztóknak a különböző termékkategóriákban.
A Praktiker időközben immár negyedik alkalommal nyerte el a Superbrands elismerést. Idén kilencedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Praktiker márkát érdemesnek találta a Superbrands 2013 védjegy viselésére. A Praktiker 2004-ben, 2008-ben és 2011-ben nyerte el a díjat korábban.
A Praktiker 15 éve van jelen a hazai piacon, s a jubileumi évben minden reklámfelületen, így a prospektusokban, a katalógusokban és az áruházakban is megjelenik a Praktiker 15 éves logója. A „Bevált és megbízható” rövid jelmondat azt kívánja üzenni a potenciális vásárlóknak, hogy a Praktiker továbbra is stabilan van jelen a hazai piacon, termékkínálata következetesen a vevői igényekre épül, szolgáltatásai pedig évek óta támogatják a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >