Praktiker: volt, van, lesz!

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 08. 08. 11:15

Reklámkampánnyal erősíti piaci pozícióit a Praktiker Magyarországon, amely egyben üzenet a hazai vásárlóknak is, hogy a Praktiker áruházak működnek tovább. Az áruházlánc immár negyedik alkalommal lett Superbrands díjazott.

„Praktiker – volt, van, lesz!” – ezzel a szlogennel indított óriásplakát, rádiószpot és internetes banner kampányt a Praktiker Magyarországon. A barkácslánc a már megszokott termékhirdetések mellé illesztette oda ezt a klasszikus szófordulatot. A Praktiker arra kíván utalni, hogy bár a németországi konszernről sok negatív hír látott napvilágot az utóbbi időben, a 21 magyarországi üzletegység – az elmúlt 15 évhez hasonlóan – folytatja tevékenységét, s továbbra is széles áruválasztékot kínál jó áron a hazai fogyasztóknak a különböző termékkategóriákban.

A Praktiker időközben immár negyedik alkalommal nyerte el a Superbrands elismerést. Idén kilencedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Praktiker márkát érdemesnek találta a Superbrands 2013 védjegy viselésére. A Praktiker 2004-ben, 2008-ben és 2011-ben nyerte el a díjat korábban.
A Praktiker 15 éve van jelen a hazai piacon, s a jubileumi évben minden reklámfelületen, így a prospektusokban, a katalógusokban és az áruházakban is megjelenik a Praktiker 15 éves logója. A „Bevált és megbízható” rövid jelmondat azt kívánja üzenni a potenciális vásárlóknak, hogy a Praktiker továbbra is stabilan van jelen a hazai piacon, termékkínálata következetesen a vevői igényekre épül, szolgáltatásai pedig évek óta támogatják a vásárlókat.

Kapcsolódó cikkeink