PR ügynökséget választott az SPSS
A világ vezető adatelemző- és statisztikaiszoftver-szállítójának magyarországi kommunikációs feladatait szeptembertől a LEWIS PR látja el.
„Az SPSS Németországban
több mint tíz éve, az európai központ
megalakulása óta az ügyfelünk” – mondta
el Bükkösy Ádám, a LEWIS PR üzletfejlesztési
menedzsere. „Világszerte több mint negyedmillió
kereskedelmi, akadémiai és kormányzati
felhasználó támaszkodik SPSS technológiára,
presztízskérdés volt, hogy itthon is együtt
dolgozzunk” – tette hozzá a LEWIS szakembere.
A LEWIS PR a kommunikáció
során a terméktámogatás mellett az SPSS
Hungary szolgáltatásaira koncentrál, különös
tekintettel a rendszerintegrációra, konzultációra,
adatbányászati és más elemzési
projektekre és azok eredményeinek üzleti
felhasználására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >