PR ügynökséget választott az SPSS
A világ vezető adatelemző- és statisztikaiszoftver-szállítójának magyarországi kommunikációs feladatait szeptembertől a LEWIS PR látja el.
„Az SPSS Németországban
több mint tíz éve, az európai központ
megalakulása óta az ügyfelünk” – mondta
el Bükkösy Ádám, a LEWIS PR üzletfejlesztési
menedzsere. „Világszerte több mint negyedmillió
kereskedelmi, akadémiai és kormányzati
felhasználó támaszkodik SPSS technológiára,
presztízskérdés volt, hogy itthon is együtt
dolgozzunk” – tette hozzá a LEWIS szakembere.
A LEWIS PR a kommunikáció
során a terméktámogatás mellett az SPSS
Hungary szolgáltatásaira koncentrál, különös
tekintettel a rendszerintegrációra, konzultációra,
adatbányászati és más elemzési
projektekre és azok eredményeinek üzleti
felhasználására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >