PR ügynökséget választott az SPSS
A világ vezető adatelemző- és statisztikaiszoftver-szállítójának magyarországi kommunikációs feladatait szeptembertől a LEWIS PR látja el.
„Az SPSS Németországban
több mint tíz éve, az európai központ
megalakulása óta az ügyfelünk” – mondta
el Bükkösy Ádám, a LEWIS PR üzletfejlesztési
menedzsere. „Világszerte több mint negyedmillió
kereskedelmi, akadémiai és kormányzati
felhasználó támaszkodik SPSS technológiára,
presztízskérdés volt, hogy itthon is együtt
dolgozzunk” – tette hozzá a LEWIS szakembere.
A LEWIS PR a kommunikáció
során a terméktámogatás mellett az SPSS
Hungary szolgáltatásaira koncentrál, különös
tekintettel a rendszerintegrációra, konzultációra,
adatbányászati és más elemzési
projektekre és azok eredményeinek üzleti
felhasználására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >