PR ügynökséget választott a Tchibo
A Tchibo a Morpho Communications-t választotta partnerének PR tevékenységének teljes körű támogatásához.
Az ügynökség a Tchibo üzletek, illetve a Tchibo, Eduscho, Davidoff kávék kommunikációjáért felel, a PR tevékenység támogatása mellett stratégiai tanácsadással is segíti legújabb ügyfelét.
"Fontosnak tartottuk, hogy a Tchibo üzletek és kávémárkáink kommunikációját olyan szakmailag felkészült ügynökség támogatásával valósítsuk meg, amely hatékonyan közvetíti mindkét üzletágunk üzeneteit a sajtó felé, ezért választottuk a feladatra a Morpho Communications-t" – idézi a a marketinginfo.hu Szijjártó Ágnest, a Tchibo hazai PR-koordinátorát.

 
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vásárlók kedvenceit ünnepli a Lidl új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három éve nem látott árszint a sajtoknál: ismét árat csökkentett az ALDI
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1800 gyermeknek segítettek a SPAR vásárlói a tanévkezdésben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
					
					
					