PR ügynökséget választott a Tchibo
A Tchibo a Morpho Communications-t választotta partnerének PR tevékenységének teljes körű támogatásához.
Az ügynökség a Tchibo üzletek, illetve a Tchibo, Eduscho, Davidoff kávék kommunikációjáért felel, a PR tevékenység támogatása mellett stratégiai tanácsadással is segíti legújabb ügyfelét.
"Fontosnak tartottuk, hogy a Tchibo üzletek és kávémárkáink kommunikációját olyan szakmailag felkészült ügynökség támogatásával valósítsuk meg, amely hatékonyan közvetíti mindkét üzletágunk üzeneteit a sajtó felé, ezért választottuk a feladatra a Morpho Communications-t" – idézi a a marketinginfo.hu Szijjártó Ágnest, a Tchibo hazai PR-koordinátorát.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >