PR ügynökséget választott a Tchibo
A Tchibo a Morpho Communications-t választotta partnerének PR tevékenységének teljes körű támogatásához.
Az ügynökség a Tchibo üzletek, illetve a Tchibo, Eduscho, Davidoff kávék kommunikációjáért felel, a PR tevékenység támogatása mellett stratégiai tanácsadással is segíti legújabb ügyfelét.
"Fontosnak tartottuk, hogy a Tchibo üzletek és kávémárkáink kommunikációját olyan szakmailag felkészült ügynökség támogatásával valósítsuk meg, amely hatékonyan közvetíti mindkét üzletágunk üzeneteit a sajtó felé, ezért választottuk a feladatra a Morpho Communications-t" – idézi a a marketinginfo.hu Szijjártó Ágnest, a Tchibo hazai PR-koordinátorát.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >