Pozitív változás: Új Effie díj a fenntartható fejlődésért
Davosban született: az Effie Worldwide és a Világgazdasági Fórum közös gyermeke a Positive Change Effie, amely a fenntartható fejlődés jegyében tevékenykedő legeredményesebb brandeket jutalmazza.
Effie Worldwide és a Világgazdasági Fórum felhívást hirdet a Positive Change Effie díj nevezésére. Az elismerés azokat a leghatékonyabb marketing programokat jutalmazza, amelyek mérhető eredményeket értek el a fogyasztói viselkedés megváltoztatása terén, illetve növelték az igényeket a fenntarthatóbb termékek és szolgáltatások iránt oly módon, hogy marketingkommunikációjuk részévé tették a fenntartható fejlődés előmozdításának kérdését.
A Positive Change Effie ötlete a 2013-ban Davos-ban rendezett Forum’s Annual Meeting egyik projektjének megbeszélésén vetődött fel. Az Engaging Tomorrow’s Consumer fórumán résztvevő vállalatvezetők felismerték a kapcsolatteremtés lehetőségét a fogyasztói szándék és cselekvés között a fenntarthatóság promotálásával azáltal, hogy olyan márkákat díjaznak, amelyek a fenntarthatóság kérdésére kiemelkedő hangsúlyt fektetnek marketing programjaikban.
A Positive Change Effie 2015-re nevezéseiket 2014. december 4. és 2015. január 12. között, az alábbi címen nyújthatják be az érdeklődők: http://effie.org/award_program/partner/76
A verseny finalistái és nyertesei az Effie Hatékonysági Index 2015-be is bekerülnek. A beérkező pályázatok elbírálása ezúttal is online zajlik majd, több fordulóban, szigorú pontrendszer alapján.
“A Positive Change Effie olyan ügynökségek és megbízóik kampánystratégiáit díjazza, amelyekben a fenntarthatóság priorizált helyen szerepel, előmozdítva ezzel a felelősségteljes fogyasztói magatartást, illetve a többi piaci szereplő elkötelezettségét a fenntartható fejlődés irányába” – fogalmazott Aczél László, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek (MAKSZ) elnöke, az Effie Hungary egyik főszervezője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >