Pozitív mérleggel zárt az Alimentaria Lisboa 2009
Az 1990-es évek óta idén tizedik alkalommal megrendezett nemzetközi élelmiszer és élelmiszeripari szakkiállítás mára már európa egyik legfontosabb szakvásárává vált.
Négy nap alatt a közel ezer kiállító cég kétezer termékét felvonultató élelmiszer és élelmiszeripari szakkiállítása 32000 látogatót vonzott. A kiállítás megrendezése mellett sikeres konferenciák és szemináriumok is zajlottak több ezer szakmabeli részvételével. A jelenlegi gazdasági krízis ellenére, lenyűgözött az a magabiztosság, dinamizmus és bizalom, amit az idei Alimentarián tapasztaltam nyilatkozta Fernando Serrasqueiro kereskedelmi és fogyasztóvédelmi államtitkár az rendezvény megnyitóján.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >