A Pöttyös rajongótábora a meggyes-mákos Túró Rudira szavazott
A Pöttyös az egymilliós Facebook-közösség elérése alkalmából szokatlan módon a rajongói kezébe adta a döntést, hogy megszavazzák, az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül melyiket hozzák vissza ősszel. A közel egyhetes szavazás során a Facebook-rajongók végül úgy döntöttek, hogy a meggyes-mákos ízesítésű Túró Rudit szeretnék újból a boltok polcain látni.
A szavazásban több mint 30 ezer Facebook-felhasználó vett részt, és végül a meggyes-mákos íz végzett az első helyen. A termék várhatóan októberben, megújult csomagolásban kerül majd
a boltokba országszerte. //
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >