Pöttyös és Magnum tendert nyert a HPS Group
A többszörös Arany Penge díjas ügynökség integrált marketingkampány terveit a Friesland és az Algida egyaránt pozitívan értékelte.
Kemenes Gábor, az 1994-ben alapított HPS üzletfejlesztési vezetője elmondta, a Pöttyös egy egyedi promóciós mechanizmussal fogja meglepni fogyasztóit 2008. tavaszán, azonban a kampány részleteiről többet egyelőre még nem árulhatott el.
A Magnum 2008-as nyári kommunikációja is tartogat meglepetéseket, egy eddig kevésbé használt csatorna segítségével kommunikál majd a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >