Pöttyös és Magnum tendert nyert a HPS Group
A többszörös Arany Penge díjas ügynökség integrált marketingkampány terveit a Friesland és az Algida egyaránt pozitívan értékelte.
Kemenes Gábor, az 1994-ben alapított HPS üzletfejlesztési vezetője elmondta, a Pöttyös egy egyedi promóciós mechanizmussal fogja meglepni fogyasztóit 2008. tavaszán, azonban a kampány részleteiről többet egyelőre még nem árulhatott el.
A Magnum 2008-as nyári kommunikációja is tartogat meglepetéseket, egy eddig kevésbé használt csatorna segítségével kommunikál majd a cég.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >