Potemkin-tárgyak – A nap képe
A kreatív BTL-reklámnak ezt az oldalágát mindenki ismeri, ha más nem, az internetről – íme, a trükkös reklámszatyrok néhány FMCG-ben ihletett példája.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szallas.hu: jelentősen nőtt az augusztus 20-ára és az ünnepet követő napokra szóló foglalások száma
Az augusztus 20-i érkezésre szóló szállásfoglalások száma 58 százalékkal nőtt…
Tovább olvasom >Nem zár be a Balaton augusztus 20. után
Ha mindben jól megy, akkor idén is átlépi majd az…
Tovább olvasom >A falusi turizmus nemcsak gazdasági hasznot hoz, hanem megerősíti a helyiek önazonosságát is
A falusi turizmus fejlesztés önkormányzatoknak szóló 2025-ös pályázati program azt…
Tovább olvasom >