Postai funkciók a svájci Migros üzletekben
A svájci kereskedelmi vállalat, a Migros és a Svájci Posta együttműködése értelmében országszerte mintegy 300 Migros üzletben nyílik a vásárlóknak lehetősége csomagfeladásra és csomagátvételre. Az új intézkedés révén egyszerre történhet meg a bevásárlás és a postai ügyintézés is. Az együttműködésnek az országos hálózatot üzemeltető Migros szerint könnyen belátható gyakorlati haszna van a vásárlók számára.
Az üzletekben való csomag-, illetve levélátvételhez minden egyes felhasználónak egy online postai accountot kell nyitnia, amelynek segítségével küldeményei a „My Shipments’ online szolgáltatón keresztül a kívánt Migros üzletbe kerülnek.
A svájci posta folyamatosan igyekszik szolgáltatásaihoz egyre több helyen hozzáférést biztosítani, és e hozzáférési pontok száma a tervek szerint 2020-ra eléri a 4200-at.
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Közösen fejleszt személyre szabott szépségápolási megoldásokat a Rakuten és a L’Oréal Japan
A partnerség a minél személyre szabottabb szépségápolási megoldások érdekében a…
Tovább olvasom >Szorosabbra fűzi az együttműködését a NAK és a Magyar Jogász Egylet
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke, Papp Zsolt György bemutatkozó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >