Postai funkciók a svájci Migros üzletekben
A svájci kereskedelmi vállalat, a Migros és a Svájci Posta együttműködése értelmében országszerte mintegy 300 Migros üzletben nyílik a vásárlóknak lehetősége csomagfeladásra és csomagátvételre. Az új intézkedés révén egyszerre történhet meg a bevásárlás és a postai ügyintézés is. Az együttműködésnek az országos hálózatot üzemeltető Migros szerint könnyen belátható gyakorlati haszna van a vásárlók számára.
Az üzletekben való csomag-, illetve levélátvételhez minden egyes felhasználónak egy online postai accountot kell nyitnia, amelynek segítségével küldeményei a „My Shipments’ online szolgáltatón keresztül a kívánt Migros üzletbe kerülnek.
A svájci posta folyamatosan igyekszik szolgáltatásaihoz egyre több helyen hozzáférést biztosítani, és e hozzáférési pontok száma a tervek szerint 2020-ra eléri a 4200-at.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >Magyarország és a FAO új alapokra helyezi együttműködését
A magyar kormány és az ENSZ Élelmezési és Mezőgazdasági Szervezete…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >