Postai funkciók a svájci Migros üzletekben
A svájci kereskedelmi vállalat, a Migros és a Svájci Posta együttműködése értelmében országszerte mintegy 300 Migros üzletben nyílik a vásárlóknak lehetősége csomagfeladásra és csomagátvételre. Az új intézkedés révén egyszerre történhet meg a bevásárlás és a postai ügyintézés is. Az együttműködésnek az országos hálózatot üzemeltető Migros szerint könnyen belátható gyakorlati haszna van a vásárlók számára.
Az üzletekben való csomag-, illetve levélátvételhez minden egyes felhasználónak egy online postai accountot kell nyitnia, amelynek segítségével küldeményei a „My Shipments’ online szolgáltatón keresztül a kívánt Migros üzletbe kerülnek.
A svájci posta folyamatosan igyekszik szolgáltatásaihoz egyre több helyen hozzáférést biztosítani, és e hozzáférési pontok száma a tervek szerint 2020-ra eléri a 4200-at.
Kapcsolódó cikkeink
Az NVIDIÁ-val összefogva forradalmasítaná a szépségipart a L’Oréal
Stratégiai együttműködésre lépett a L’Oréal Groupe az NVIDIÁ-val, hogy mesterséges…
Tovább olvasom >Együttműködésre lépett a Heineken az Ellen MacArthur Alapítvánnyal
Az újrahasználható csomagolások széles körű elterjedésének elősegítése végett csatlakozott az…
Tovább olvasom >Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >Visszavonulót fúj a Wizz Air: kivonul Abu-Dzabiból, leállítja közel-keleti járatait
Drasztikus döntést jelentett be a Wizz Air: 2025. szeptember 1-jétől…
Tovább olvasom >