POS-megoldás, ami megállít, akárhol is vagy!
A Heineken polcra helyezett vitrin displaye – amely a limitált kiadású multipackot kívánja bemutatni – a Tesco áruházláncban került kihelyezésre Magyarországon a tavalyi év végén. Az elsősorban a 25–45 év közötti férfiakat megcélzó kampány az eredetiséget, kreativitást, a modernséget és egyedi stílust volt hivatott tükrözni. A megrendelő által támasztott feltételek figyelembe vételével az STI magyarországi displayrészlege egy innovatív El Sign megoldást dolgozott ki, melyben a multipack egy plexi vitrinben került elhelyezésre, és a doboz kereteként egy animált világító felület növelte a bemutatóállvány attraktivitását.
Kapcsolatfelvétel: STI Petőfi Nyomda Kft. H-6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 6.;
T.: (76) 518-303; F.: (76) 479-440; service.hu@sti-group.com
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >Il Pane Gluténmentes termékcsalád
Célunk, hogy széles termékválasztékot biztosítsunk a gluténérzékenyek számára a minőség, íz…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >