POS-megoldás, ami megállít, akárhol is vagy!
A Heineken polcra helyezett vitrin displaye – amely a limitált kiadású multipackot kívánja bemutatni – a Tesco áruházláncban került kihelyezésre Magyarországon a tavalyi év végén. Az elsősorban a 25–45 év közötti férfiakat megcélzó kampány az eredetiséget, kreativitást, a modernséget és egyedi stílust volt hivatott tükrözni. A megrendelő által támasztott feltételek figyelembe vételével az STI magyarországi displayrészlege egy innovatív El Sign megoldást dolgozott ki, melyben a multipack egy plexi vitrinben került elhelyezésre, és a doboz kereteként egy animált világító felület növelte a bemutatóállvány attraktivitását.
Kapcsolatfelvétel: STI Petőfi Nyomda Kft. H-6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 6.;
T.: (76) 518-303; F.: (76) 479-440; service.hu@sti-group.com
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Lorin folyékony szappan 750 ml doypack – almond milk, sensitive
Ez a modern csomagolási forma nemcsak praktikus, hanem fenntartható is.…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >