POS-megoldás, ami megállít, akárhol is vagy!
A Heineken polcra helyezett vitrin displaye – amely a limitált kiadású multipackot kívánja bemutatni – a Tesco áruházláncban került kihelyezésre Magyarországon a tavalyi év végén. Az elsősorban a 25–45 év közötti férfiakat megcélzó kampány az eredetiséget, kreativitást, a modernséget és egyedi stílust volt hivatott tükrözni. A megrendelő által támasztott feltételek figyelembe vételével az STI magyarországi displayrészlege egy innovatív El Sign megoldást dolgozott ki, melyben a multipack egy plexi vitrinben került elhelyezésre, és a doboz kereteként egy animált világító felület növelte a bemutatóállvány attraktivitását.
Kapcsolatfelvétel: STI Petőfi Nyomda Kft. H-6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 6.;
T.: (76) 518-303; F.: (76) 479-440; service.hu@sti-group.com
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >