POS Media sikerek Ukrajnában
A POS specialista testreszabott point-of-sale kommunikációs megoldásokat kínál a Fozzy csoport hiper- és szupermarketjeiben.
Egy idén aláírt
együttműködési szerződés értelmében
a POS Media Ukrajna a Fozzy Csoporthoz tartozó –
kereskedelemben és iparban egyaránt jelenlévő –
leányvállalatok kizárólagos médiapartnere
lett.
A POS Media Europe médiaholding
tagjaként a kijevi iroda instore eszközök széles
skáláját értékesíti a Fozzy
Csoport számos kereskedelmi szektorban jelenlévő
üzleteiben: többek között bevásárlókocsi
reklámot, padlómatricát, polcmegállítót,
illetve a bejárati kapun elhelyezhető hirdetési
felületeket kínál a cég Ukrajna legnagyobb
szupermarket-hálózatában, a Silpo-ban, a Fora
üzletekben, és a Fozzy C&C (Cash & Carry)
nagykereskedelmi hálózatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >