POS Media sikerek Ukrajnában
A POS specialista testreszabott point-of-sale kommunikációs megoldásokat kínál a Fozzy csoport hiper- és szupermarketjeiben.
Egy idén aláírt
együttműködési szerződés értelmében
a POS Media Ukrajna a Fozzy Csoporthoz tartozó –
kereskedelemben és iparban egyaránt jelenlévő –
leányvállalatok kizárólagos médiapartnere
lett.
A POS Media Europe médiaholding
tagjaként a kijevi iroda instore eszközök széles
skáláját értékesíti a Fozzy
Csoport számos kereskedelmi szektorban jelenlévő
üzleteiben: többek között bevásárlókocsi
reklámot, padlómatricát, polcmegállítót,
illetve a bejárati kapun elhelyezhető hirdetési
felületeket kínál a cég Ukrajna legnagyobb
szupermarket-hálózatában, a Silpo-ban, a Fora
üzletekben, és a Fozzy C&C (Cash & Carry)
nagykereskedelmi hálózatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >