POS Media Hungary: nevet vált a piacvezető eladáshelyi marketingügynökség

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 17. 13:08
🎧 Hallgasd a cikket:

Új fejezet kezdődött a POS Services Kft. életében: 2025. szeptember 15-től a retail médiára, promóciókra, rendezvényekre, digitális megoldásokra és influencer marketingre specializálódott ügynökség POS Media Hungary néven folytatja tevékenységét. A névváltás többet jelent egyszerű arculatfrissítésnél – a nemzetközi cégcsoporthoz való tartozást fejezi ki.

A POS Media Hungary a prágai központú POS Media Europe tagjaként működik közel 30 éve, mely Európa-szerte piacvezető szerepet tölt be az eladáshelyi marketingben. A magyar leányvállalat a névváltással csatlakozik a cégcsoport egységes márkanevéhez és a többi országban használt elnevezéshez.

Az ügynökség az évek során számos hosszú távú együttműködést épített ki piacvezető lokális és globális kiskereskedelmi láncokkal, portfóliójában világszerte ismert FMCG és non-FMCG márkák és helyi vállalatok egyaránt megtalálhatóak. Kreatív ügynökségével, a Peaktime Agency-vel együtt számos szakmai díjat elnyertek – legutóbb, 2025 tavaszán két világbajnoki címmel tértek haza a nemzetközi Shop! POPAI Global Awards versenyről, amely az eladáshelyi marketing egyik legnívósabb megmérettetése.

„Nevünk változott, értékeink változatlanok. Továbbra is a legmagasabb minőség és az innovatív megoldások vezérelnek bennünket az eladáshelyi marketing világában. A névváltással még inkább hangsúlyozzuk nemzetközi hátterünket és azt, hogy ügyfeleink számára a legmodernebb, régiós szinten is összehangolt megoldásokat kínáljuk. Célunk, hogy a POS Media Hungary ne csak követője, hanem továbbra is alakítója legyen az iparág trendjeinek”

– mondta Krajczár Adrienn, Managing Director.

Az ősz a szakmai események tekintetében is mérföldkövet jelentett az ügynökség számára. Szeptember 25. és október 1. között hetedik alkalommal rendezték meg az éves retail marketing versenyt, a Showroomot. Az idei rendezvény nevezésben és résztvevőszámban is túlszárnyalta az előző éveket: 51 kiállított eszközzel, 80 partnerrel és több mint 200 résztvevővel zárult. A pályamunkáknak ezúttal is a GOBUDA Mall Interspar adott otthont az 5 nap során.

A záró gálavacsorán három kategóriában hirdették ki a 2025-ös díjazottakat: az Elsődleges Kihelyezések kategóriában a Danone Hungary Kft. APLRO pályázata, a Másodlagos Kihelyezések kategóriában pedig a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. MEDVE pályázata érdemelte ki a díjat. A Peaktime Agency Különdíjat idén a DORITOS pályázat és tulajdonosa, a Magyarüdítő Forgalmazó Kft. nyerte el. A gálavacsorán 30 vállalat és több mint 100 meghívott ünnepelte a győzteseket.

Az idei év sikerei közé tartozik az új digitális shop-in-shop bevezetése is. Az új POS-eszköz nemcsak látványos és dekoratív megoldás, de innovatív képernyői és moduláris polcrendszerei révén kiváló egy összetettebb kampányüzenet átadására, miközben új szintre emeli az eladáshelyi kommunikációt és a vásárlás élményét.

Kapcsolódó cikkeink