POS Media Hungary: nevet vált a piacvezető eladáshelyi marketingügynökség

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 01. 14:08
🎧 Hallgasd a cikket:

Új fejezet kezdődik a POS Services Kft. életében: 2025. szeptember 15-től a retail mediára, promóciókra, rendezvényekre, digitális megoldásokra és influencer marketingre specializálódott ügynökség POS Media Hungary néven folytatja tevékenységét. A névváltás többet jelent egyszerű arculatfrissítésnél – a nemzetközi cégcsoporthoz való tartozást fejezi ki.

A POS Media Hungary a prágai központú POS Media Europe tagjaként működik közel 30 éve, mely Európa-szerte piacvezető szerepet tölt be az eladáshelyi marketingben. A magyar leányvállalat a névváltással csatlakozik a cégcsoport egységes márkanevéhez és a többi országban használt elnevezéshez.

Az ügynökség az évek során számos hosszú távú együttműködést épített ki piacvezető lokális és globális kiskereskedelmi láncokkal, portfóliójában világszerte ismert FMCG és non-FMCG márkák és helyi vállalatok egyaránt megtalálhatóak. Kreatív ügynökségével, a Peaktime Agencyvel együtt számos szakmai díjat elnyertek – legutóbb, 2025 tavaszán két világbajnoki címmel tértek haza a nemzetközi Shop! POPAI Global Awards versenyről, amely az eladáshelyi marketing egyik legnívósabb megmérettetése.

„Nevünk változik, értékeink változatlanok. Továbbra is a legmagasabb minőség és az innovatív megoldások vezérelnek bennünket az eladáshelyi marketing világában. A névváltással még inkább hangsúlyozzuk nemzetközi hátterünket és azt, hogy ügyfeleink számára a legmodernebb, régiós szinten is összehangolt megoldásokat kínáljuk. Célunk, hogy a POS Media Hungary ne csak követője, hanem továbbra is alakítója legyen az iparág trendjeinek” – mondta Krajczár Adrienn, managing director. (x)

Kapcsolódó cikkeink