Az alábbiakban bemutatásra kerülő két eszközt jelen pillanatban Magyarországon nem használják ügyfeleink. A tévéfal a korábbi években szerepelt az instore kommunikációs eszközökkel foglalkozó cégek portfóliójában, de ma már kikerült onnét. Ennek egyik oka, hogy a hipermarketekben jóval kevesebb tévé vagy monitor kerül kihelyezésre, illetve viszonylag kevés cégnek jelent hatékony hirdetési felületet. A bevásárlókocsi aljára helyezett plakátfelületetek alkalmazására pedig még nem került sor ez idáig. Remélhetőleg egyszer egy bátor cég majd kipróbálja, mert igazán látványos megjelenési lehetőséget jelent.
Nagyon látványos megjelenést garantál ez az eszköz, amit hazánkban eddig még nem használtak ügyfeleink. Könnyen és gyorsan installálható, a teljes vásárlási folyamatot végigkíséri.
A tévéfalon való hirdetés remek lehetőség a tévéreklám áruházi lejátszására. Ám az áruházban megforduló vásárlók közül viszonylag kevesen látják ezt a felületet, és a termék nagyon messze van innét – nem csak fizikailag, hanem gondolati síkon is. Aki a tévéfal előtt ácsorog, és azon gondolkodik, hogy vajon melyik készüléket válassza, az nem fog átrohanni az áruházon a zacskós levesért. Igaz, a reklámfilm remekül teszteli a képernyők minőségét, felbontását, színhelyességét stb. Ebben az esetben ez az eszköz tipikusan a „nice to have” kategória, amire nem lehet az instore kommunikációt alapozni. De nagyon jól néz ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >