Az alábbiakban bemutatásra kerülő két eszközt jelen pillanatban Magyarországon nem használják ügyfeleink. A tévéfal a korábbi években szerepelt az instore kommunikációs eszközökkel foglalkozó cégek portfóliójában, de ma már kikerült onnét. Ennek egyik oka, hogy a hipermarketekben jóval kevesebb tévé vagy monitor kerül kihelyezésre, illetve viszonylag kevés cégnek jelent hatékony hirdetési felületet. A bevásárlókocsi aljára helyezett plakátfelületetek alkalmazására pedig még nem került sor ez idáig. Remélhetőleg egyszer egy bátor cég majd kipróbálja, mert igazán látványos megjelenési lehetőséget jelent.
Nagyon látványos megjelenést garantál ez az eszköz, amit hazánkban eddig még nem használtak ügyfeleink. Könnyen és gyorsan installálható, a teljes vásárlási folyamatot végigkíséri.
A tévéfalon való hirdetés remek lehetőség a tévéreklám áruházi lejátszására. Ám az áruházban megforduló vásárlók közül viszonylag kevesen látják ezt a felületet, és a termék nagyon messze van innét – nem csak fizikailag, hanem gondolati síkon is. Aki a tévéfal előtt ácsorog, és azon gondolkodik, hogy vajon melyik készüléket válassza, az nem fog átrohanni az áruházon a zacskós levesért. Igaz, a reklámfilm remekül teszteli a képernyők minőségét, felbontását, színhelyességét stb. Ebben az esetben ez az eszköz tipikusan a „nice to have” kategória, amire nem lehet az instore kommunikációt alapozni. De nagyon jól néz ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >