Folyamatosan bővül az instore kommunikációs eszközök tárháza, rengeteg az ötlet. A sok újdonság közül jó néhány tiszavirág életű, de akadnak olyanok is, amelyek azután hosszú távon is megállják a helyüket. Az alábbiakban bemutatott KEDVENC kampányban használt eszköz, a Digitális Pénzvisszaadó Tálca a cégcsoport egyik újdonsága, amelyet jelenleg Magyarországon még nem használunk. A kampány a csehországi Lukoil benzinkúthálózatban zajlik egészen 2011. október végéig, reményeink szerint hatékonyan.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >