🎧 Hallgasd a cikket:
Folyamatosan bővül az instore kommunikációs eszközök tárháza, rengeteg az ötlet. A sok újdonság közül jó néhány tiszavirág életű, de akadnak olyanok is, amelyek azután hosszú távon is megállják a helyüket. Az alábbiakban bemutatott KEDVENC kampányban használt eszköz, a Digitális Pénzvisszaadó Tálca a cégcsoport egyik újdonsága, amelyet jelenleg Magyarországon még nem használunk. A kampány a csehországi Lukoil benzinkúthálózatban zajlik egészen 2011. október végéig, reményeink szerint hatékonyan.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Biztonságosabb és fogyasztóbarát piacot teremt a kkv-k számára Magyar Kereskedelmi és Iparkamara
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Hungaropack Magyar Csomagolási Verseny 2025. évi díjazottjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
