Portugáliában terjeszkedik az Intermarché
A francia Les Mousquetaires Intermarché láncára vonatkozó nagymérvű expanziós tervet jelentett be. A kereskedelmi lánc mintegy 200 millió euró invesztálásával 2023-ig 105 üzletet kíván nyitni Portugáliában, amivel 3150 új munkahelyet teremtene. A beruházás 2019-ben 60 millió eurót emésztene fel és 15 új üzletet hozna. Az új stratégia fókuszában az alacsony árak állnak több mint 1000 terméket illetően.
Az új üzletek mellett 2021-ig több mint 100 meglévő bolt is „ráncfelvarrásban” részesülne, ami révén a vállalat portugáliai piaci részesedését tovább növelné. A változtatás a promóciós terület fejlesztésére és önkiszolgáló hentespult kialakítására összpontosít. Az egészségtudatosság jelentőségének növekedése okán pedig a lánc nagyobb területet kíván a biotermékeknek szentelni.
A vállalatcsoport ráadásul a városi Intermarché Express formátumot is terjesztené – a jelenlegi három lisszaboni és Algarve-környéki üzlet mellé további négy ilyet nyitna.
Kapcsolódó cikkeink
Szelektív vásárlás
A mögöttünk hagyott években a vásárlók nagyon tudatosan módosítottak a…
Tovább olvasom >Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >Aldi USA 170 üzletet ad el a Winn-Dixie és Harveys hálózatából
Az Aldi US megállapodott körülbelül 170 Winn-Dixie és Harveys Supermarket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >