Portugáliában terjeszkedik az Intermarché
A francia Les Mousquetaires Intermarché láncára vonatkozó nagymérvű expanziós tervet jelentett be. A kereskedelmi lánc mintegy 200 millió euró invesztálásával 2023-ig 105 üzletet kíván nyitni Portugáliában, amivel 3150 új munkahelyet teremtene. A beruházás 2019-ben 60 millió eurót emésztene fel és 15 új üzletet hozna. Az új stratégia fókuszában az alacsony árak állnak több mint 1000 terméket illetően.
Az új üzletek mellett 2021-ig több mint 100 meglévő bolt is „ráncfelvarrásban” részesülne, ami révén a vállalat portugáliai piaci részesedését tovább növelné. A változtatás a promóciós terület fejlesztésére és önkiszolgáló hentespult kialakítására összpontosít. Az egészségtudatosság jelentőségének növekedése okán pedig a lánc nagyobb területet kíván a biotermékeknek szentelni.
A vállalatcsoport ráadásul a városi Intermarché Express formátumot is terjesztené – a jelenlegi három lisszaboni és Algarve-környéki üzlet mellé további négy ilyet nyitna.
Kapcsolódó cikkeink
Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >