Portugáliában lép piacra a holland Action diszkontlánc
Megnyitotta első üzletét a holland Action diszkontlánc Portugáliában, Vila Nova de Gaia-ban, és még az év folyamán további három üzletet tervez nyitni az ország északi részén.
A szomszédos Spanyolországban elért sikert követően a vállalat úgy látja, hogy Portugália ideális piac az általa alkalmazott árfekvésű modell szempontjából, amelynek mottója: „kis árak, nagy mosoly”.
A vállalat honlapján található álláshirdetések szerint az új üzletek Barcelosban, Santo Tirso, Guarda és/vagy Entroncamento városokban lehetnek.
A portugáliai üzletek ellátása kezdetben a vállalat toulouse-i disztribúciós központjából történik majd de a logisztika racionalizálása érdekében a kiskereskedő októberben egy Madrid melletti egyszerre Spanyolországot és Portugáliát is kiszolgáló elosztóközpont megnyitását is tervezi.
Az első lépés
Bart Raeymaekers, a Benelux államok, Németország, Olaszország, Spanyolország és Portugália regionális igazgatója így nyilatkozott:
– Nagyon örülünk a portugáliai indulásnak, és ez a négy üzlet csak az első lépés. Az Action más országokbeli történelméből kiindulva jellemzően kicsiben kezdünk, majd addig terjeszkedünk, míg az egész piacot lefedjük.
Raeymaekers „biztos” abban, hogy a portugál főváros, Lisszabon is szerepel majd a csoport terveiben.
Tavaly az Action több mint 300 üzletet nyitott, és jelenleg több mint 2500 üzlethelyiséget működtet 12 európai országban: Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban, Németországban, Ausztriában, Belgiumban, Luxemburgban, Csehországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Hollandiában és Portugáliában.
A heti 15,3 millió vásárlót kiszolgáló holland diszkont a „leggyorsabban növekvő, 8,9 milliárd eurós bevétellel rendelkező, alacsony árfekvésű non-food termékeket forgalmazó kiskereskedőnek” tartja magát.
Az Action világszerte több mint 70 000 partnerrel dolgozik együtt, és 14 kategóriában 6000 termékből álló széles választékot kínál, köztük játékokat, háztartási cikkeket, kerti kellékeket és barkácsszerszámokat, valamint válogatott élelmiszereket és italokat.
Ezek közül mintegy 1500 termék ára nem éri el az 1 eurót, és a vonzó árú termékek köre hetente 150 új termékkel bővül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Karácsony előtt még tíz új üzletet nyit a Lidl az Egyesült Királyságban
Hálózatbővítési programot jelentett be a Lidl az Egyesült Királyságban, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >