Portugáliában lép piacra a holland Action diszkontlánc
Megnyitotta első üzletét a holland Action diszkontlánc Portugáliában, Vila Nova de Gaia-ban, és még az év folyamán további három üzletet tervez nyitni az ország északi részén.
A szomszédos Spanyolországban elért sikert követően a vállalat úgy látja, hogy Portugália ideális piac az általa alkalmazott árfekvésű modell szempontjából, amelynek mottója: „kis árak, nagy mosoly”.
A vállalat honlapján található álláshirdetések szerint az új üzletek Barcelosban, Santo Tirso, Guarda és/vagy Entroncamento városokban lehetnek.
A portugáliai üzletek ellátása kezdetben a vállalat toulouse-i disztribúciós központjából történik majd de a logisztika racionalizálása érdekében a kiskereskedő októberben egy Madrid melletti egyszerre Spanyolországot és Portugáliát is kiszolgáló elosztóközpont megnyitását is tervezi.
Az első lépés
Bart Raeymaekers, a Benelux államok, Németország, Olaszország, Spanyolország és Portugália regionális igazgatója így nyilatkozott:
– Nagyon örülünk a portugáliai indulásnak, és ez a négy üzlet csak az első lépés. Az Action más országokbeli történelméből kiindulva jellemzően kicsiben kezdünk, majd addig terjeszkedünk, míg az egész piacot lefedjük.
Raeymaekers „biztos” abban, hogy a portugál főváros, Lisszabon is szerepel majd a csoport terveiben.
Tavaly az Action több mint 300 üzletet nyitott, és jelenleg több mint 2500 üzlethelyiséget működtet 12 európai országban: Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban, Németországban, Ausztriában, Belgiumban, Luxemburgban, Csehországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Hollandiában és Portugáliában.
A heti 15,3 millió vásárlót kiszolgáló holland diszkont a „leggyorsabban növekvő, 8,9 milliárd eurós bevétellel rendelkező, alacsony árfekvésű non-food termékeket forgalmazó kiskereskedőnek” tartja magát.
Az Action világszerte több mint 70 000 partnerrel dolgozik együtt, és 14 kategóriában 6000 termékből álló széles választékot kínál, köztük játékokat, háztartási cikkeket, kerti kellékeket és barkácsszerszámokat, valamint válogatott élelmiszereket és italokat.
Ezek közül mintegy 1500 termék ára nem éri el az 1 eurót, és a vonzó árú termékek köre hetente 150 új termékkel bővül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >BP benzinkutakon nyit boltokat a DIA Spanyolországban
A spanyolországi DIA szupermarketlánc és a BP együttműködésének köszönhetően egy…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >