Portugáliában lép piacra a holland Action diszkontlánc
Megnyitotta első üzletét a holland Action diszkontlánc Portugáliában, Vila Nova de Gaia-ban, és még az év folyamán további három üzletet tervez nyitni az ország északi részén.
A szomszédos Spanyolországban elért sikert követően a vállalat úgy látja, hogy Portugália ideális piac az általa alkalmazott árfekvésű modell szempontjából, amelynek mottója: „kis árak, nagy mosoly”.
A vállalat honlapján található álláshirdetések szerint az új üzletek Barcelosban, Santo Tirso, Guarda és/vagy Entroncamento városokban lehetnek.
A portugáliai üzletek ellátása kezdetben a vállalat toulouse-i disztribúciós központjából történik majd de a logisztika racionalizálása érdekében a kiskereskedő októberben egy Madrid melletti egyszerre Spanyolországot és Portugáliát is kiszolgáló elosztóközpont megnyitását is tervezi.
Az első lépés
Bart Raeymaekers, a Benelux államok, Németország, Olaszország, Spanyolország és Portugália regionális igazgatója így nyilatkozott:
– Nagyon örülünk a portugáliai indulásnak, és ez a négy üzlet csak az első lépés. Az Action más országokbeli történelméből kiindulva jellemzően kicsiben kezdünk, majd addig terjeszkedünk, míg az egész piacot lefedjük.
Raeymaekers „biztos” abban, hogy a portugál főváros, Lisszabon is szerepel majd a csoport terveiben.
Tavaly az Action több mint 300 üzletet nyitott, és jelenleg több mint 2500 üzlethelyiséget működtet 12 európai országban: Spanyolországban, Franciaországban, Olaszországban, Németországban, Ausztriában, Belgiumban, Luxemburgban, Csehországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Hollandiában és Portugáliában.
A heti 15,3 millió vásárlót kiszolgáló holland diszkont a „leggyorsabban növekvő, 8,9 milliárd eurós bevétellel rendelkező, alacsony árfekvésű non-food termékeket forgalmazó kiskereskedőnek” tartja magát.
Az Action világszerte több mint 70 000 partnerrel dolgozik együtt, és 14 kategóriában 6000 termékből álló széles választékot kínál, köztük játékokat, háztartási cikkeket, kerti kellékeket és barkácsszerszámokat, valamint válogatott élelmiszereket és italokat.
Ezek közül mintegy 1500 termék ára nem éri el az 1 eurót, és a vonzó árú termékek köre hetente 150 új termékkel bővül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >Gyors növekedés előtt áll az online és diszkont élelmiszer-kereskedelem
Az online és diszkont élelmiszer-kereskedelmi csatornák fogják várhatóan a leggyorsabb…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >