Pörögj fel a STR8-tel!

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 17. 08:00

18–34 éves, AB státusú, főként városi férfiakat célzott meg a Trade 90 member of Sarantis Group STR8 márkája 2009. június 8–augusztus 2. között zajló akciója. A kampány célja az értékesítési volumen növelése, új fogyasztók akvizíciója, hűségépítés és az újonnan bevezetett termékek egyedi módon való támogatása volt.
Azon STR8 vásárlók, akik 2009. június–júliusában matricával ellátott STR8 terméket vásároltak, a matricán található kóddal részt vehettek az online aktivitásban. A www.str8.hu-n regisztrálva, feltölthették kódjukat, és az a szerencsés, aki az előre kisorsolt és beprogramozott nyerő időponthoz legközelebb regisztrálta a kódját, nyert.

Ezután ugyanezen az oldalon tudták kiválasztani és lefoglalni a programlehetőségek közül a leginkább kedveltet. Majd a vásárlást igazoló számla másolatának beküldése után egy egyedi sorszámú, egyedi arculattal ellátott, névre szóló kupont juttattak el a nyertesnek postai úton, amit a helyszínen felmutatva tudta térítésmentesen igénybe venni a szolgáltatást. Az 1000 élményprogram mellett 2 nagyértékű fődíj – külföldi utazás – is kisorsolásra került. A szabadidős élményprogramok között olyan lehetőségek szerepeltek, mint lövészet, falmászás, lovaglás, bowling, gokart, biliárd, uszoda, strandbelépő, minigolf, íjászat stb. – amiből a nyertes szabadon dönthette el, hogy mit és mikor kíván igénybe venni. A kitűzött célok túlszárnyalása mellett a promócióhoz kötődő kérdőívből kiderült, hogy a válaszadók 79 százalékának vásárlási döntését befolyásolta a promóció. 82 százalék pedig úgy vélte, hogy az ajándékok sokszínűsége, rugalmassága és sok száma volt a legmotiválóbb az akcióban. A forgalmazót az éves tárgyalások és listázások bonyolításában is segítette ez a sikeres aktivitás.

Az ezüstérmet és a hozzá tartozó díjakat Radosiczky Anikó, a Trade 90 member of Sarantis Group marketingvezetője és Mege Tímea, a Rewart marketingigazgatója közösen vette át.

Kapcsolódó cikkeink