POPAI különdíj: The Continuity Company AG (TCC) – Penny Market Disney Pixar lojalitásprogram
Már évek óta hagyományosan nyaranta a Penny Market vonzó ajánlattal kedveskedik hűséges vásárlóinak. 2016. június 2. – augusztus 24. között ismét a plüssöké volt a főszerep a Penny Market áruházakban. A lojalitásprogram elsődleges célját a vásárlói kör fiatalítása jelentette.Ennek érdekében a Szenilla nyomában című animációs mozifilmmel egy időben az üzletek polcaira kerültek Némó és Szenilla mellett a legismertebb Disney-filmek karakterei is, mint pl. a Toy-Story, a Verdák és a Szörny Rt. figurái is megtalálhatóak voltak. A pontgyűjtő promóció mechanizmusa szerint 40 darab hűségpontért vihették haza a plüssfigurákat ingyenesen a vásárlók. A lojalitásprogramot folyamatosan szállítói együttműködések is kiegészítették, melyek az akciók ideje alatt extra hűségpontokat jelentettek a fogyasztók számára, így akár gyorsabban összegyűjthették a hűségpontokat.
A kampány eszközein a Penny Market corporate színeitől eltérő árnyalatokat használtak, melyek alkalmazása segítségével például a display-k, plakátok, szórólapok kitűntek a hagyományos Penny in-store eszközök közül. A promóció kommunikálása az áruházakon belül display-k, beengedőkapuk, illetve indoor/outdoor és belógó plakátok segítségével történt. A hagyományos TV- kampány mellett kiemelt hangsúlyt fektettek az online megjelenésre külön microsite felületen, valamint a Facebookon illetve Instagramon keresztül is lehetett követni a nyereményjátékot. //
A POPAI különdíját Mile Gabriella, a Penny Market shopper marketing csoportvezetője
és Medgyesné Gelegonya Beatrix, a Penny Market reklám-csoportvezetője vették át
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >Mit csinálsz a gyerekkel, ha már nem fér be a bevásárlókosárba – A nap képe
Egyszerű, ugyanakkor remek ötlet…
Tovább olvasom >