POPAI különdíj: The Continuity Company AG (TCC) – Penny Market Disney Pixar lojalitásprogram
Már évek óta hagyományosan nyaranta a Penny Market vonzó ajánlattal kedveskedik hűséges vásárlóinak. 2016. június 2. – augusztus 24. között ismét a plüssöké volt a főszerep a Penny Market áruházakban. A lojalitásprogram elsődleges célját a vásárlói kör fiatalítása jelentette.Ennek érdekében a Szenilla nyomában című animációs mozifilmmel egy időben az üzletek polcaira kerültek Némó és Szenilla mellett a legismertebb Disney-filmek karakterei is, mint pl. a Toy-Story, a Verdák és a Szörny Rt. figurái is megtalálhatóak voltak. A pontgyűjtő promóció mechanizmusa szerint 40 darab hűségpontért vihették haza a plüssfigurákat ingyenesen a vásárlók. A lojalitásprogramot folyamatosan szállítói együttműködések is kiegészítették, melyek az akciók ideje alatt extra hűségpontokat jelentettek a fogyasztók számára, így akár gyorsabban összegyűjthették a hűségpontokat.
A kampány eszközein a Penny Market corporate színeitől eltérő árnyalatokat használtak, melyek alkalmazása segítségével például a display-k, plakátok, szórólapok kitűntek a hagyományos Penny in-store eszközök közül. A promóció kommunikálása az áruházakon belül display-k, beengedőkapuk, illetve indoor/outdoor és belógó plakátok segítségével történt. A hagyományos TV- kampány mellett kiemelt hangsúlyt fektettek az online megjelenésre külön microsite felületen, valamint a Facebookon illetve Instagramon keresztül is lehetett követni a nyereményjátékot. //
A POPAI különdíját Mile Gabriella, a Penny Market shopper marketing csoportvezetője
és Medgyesné Gelegonya Beatrix, a Penny Market reklám-csoportvezetője vették át
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >SHOP! Ideation
Lapzártánkkor tették közzé a hírt, hogy a SHOP! USA&Canada éves konferenciáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Országosan terjeszkedik a Dreher Sörgyárak kísérletező márkája, az ANTL
A Dreher Sörgyárak sörfőzőmesterei 2021 óta ANTL márkanév alatt mutatják…
Tovább olvasom >