POPAI különdíj: The Continuity Company AG (TCC) – Penny Market Disney Pixar lojalitásprogram
Már évek óta hagyományosan nyaranta a Penny Market vonzó ajánlattal kedveskedik hűséges vásárlóinak. 2016. június 2. – augusztus 24. között ismét a plüssöké volt a főszerep a Penny Market áruházakban. A lojalitásprogram elsődleges célját a vásárlói kör fiatalítása jelentette.Ennek érdekében a Szenilla nyomában című animációs mozifilmmel egy időben az üzletek polcaira kerültek Némó és Szenilla mellett a legismertebb Disney-filmek karakterei is, mint pl. a Toy-Story, a Verdák és a Szörny Rt. figurái is megtalálhatóak voltak. A pontgyűjtő promóció mechanizmusa szerint 40 darab hűségpontért vihették haza a plüssfigurákat ingyenesen a vásárlók. A lojalitásprogramot folyamatosan szállítói együttműködések is kiegészítették, melyek az akciók ideje alatt extra hűségpontokat jelentettek a fogyasztók számára, így akár gyorsabban összegyűjthették a hűségpontokat.
A kampány eszközein a Penny Market corporate színeitől eltérő árnyalatokat használtak, melyek alkalmazása segítségével például a display-k, plakátok, szórólapok kitűntek a hagyományos Penny in-store eszközök közül. A promóció kommunikálása az áruházakon belül display-k, beengedőkapuk, illetve indoor/outdoor és belógó plakátok segítségével történt. A hagyományos TV- kampány mellett kiemelt hangsúlyt fektettek az online megjelenésre külön microsite felületen, valamint a Facebookon illetve Instagramon keresztül is lehetett követni a nyereményjátékot. //
A POPAI különdíját Mile Gabriella, a Penny Market shopper marketing csoportvezetője
és Medgyesné Gelegonya Beatrix, a Penny Market reklám-csoportvezetője vették át
Kapcsolódó cikkeink
Történetek nyara – látványos Disney szökőkút-show érkezik a Margitszigetre
Walt Disney egyszer azt mondta, „egy jó történet olyan, mint…
Tovább olvasom >Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >