POPAI POP Awards Magyarország 2017
Az év utolsó Trade Marketing Klub ülésén került sor idén nyolcadik alkalommal a POPAI POP Awards hazai győzteseinek kihirdetésére és a díjak átadására. Kátai Ildikó, az egyesület főtitkára mutatta be a nyertes pályázatokat és a díjazottakat. Az idei évben négy kategóriában (nem tartós, kisméretű, digitális és installáció) meghirdetett verseny pályaműveit hagyományosan a tapolcai Business Days (2017. szeptember 26–29. között) kísérőrendezvényeként a Hotel Pelionban tekinthették meg és zsűrizték a szakmai konferencia meghívott résztvevői. Az értékelés és a munkák elbírálásának szempontjai elsősorban az összhatás, a hatékonyság, de a technikai koncepció és kivitelezés mellett az eredetiség és az innováció is kiemelten szerepelnek.
A POPAI POP Awards Magyarország 2017 díjazottjai:
Kisméretű eszközök kategória
A „Kisméretű” kategóriában, 50×50×50 cm befoglaló méretű vagy ennél kisebb munkák szerepelnek. A második helyezést a Flexi Média Kft. és a VELUX Magyarország Kft. – Többféleképpen kihelyezhető villogó Fénycsatorna megoldása nyerte el. Az eredmények alapján az első díjat a SCA Hygiene Products Kft. és a POS Services Kft. által közösen létrehozott Libresse légáteresztő tisztasági betét dinamikus polczászló kapta.
Nem tartós eszköz kategória
A kategória bronzérmét az 1 raklap alapterületnél kisebb eszközöket tartalmazó kategóriában a Sole Mizo Zrt. és a DS Smith Packaging Hungary Kft. közös munkája a Mizo Coffee Selection display nyerte el. A második helyezett a BÉFLEX Zrt. és a SPAR Magyarország Kft. – Jamie Oliver display-je lett, a győztesnek járó díjat pedig az SCA Hygiene Products Kft. és az OSG Hungary Kft. együttműködésben készült Libero Superhero display nyerte.
Installáció kategória
A közkívánatra tavaly bevezetett kategória, melyben a Nem tartós kategóriában külön versenyeznek az installációk – az egy raklap vagy annál nagyobb méretű megjelenések és az ennél kisebb, normál display-k. A kategória bronzérmese az SCA Hygiene Products Kft. és a Dion Hungary Kft. által nevezett Libero Newborn babaágy installáció. Az ezüstérmet a Mondelez Hungária Kft. Milka Waves új termék bevezetése vívta ki magának. Az aranyérem büszke tulajdonosa pedig szintén a Mondelez Hungária Kft. csapata, az OREO Double új termék bevezetésével.
Digitális eszköz kategória
A kiváló munkája alapján a kategória nyertese és az Év display-je díj méltó tulajdonosa a Kometa ’99 Zrt. és a Senso Media Zrt. OkosHűtő pályázata lett. A díj tulajdonosa továbbjut és részt vesz majd a POPAI Global Awards versenyen, melynek díjkiosztójára 2018 tavaszán Düsseldorfban kerül sor. A díjakat és a nyerteseknek járó oklevelet Kátai Ildikó, a POPAI egyesület főtitkára, Hermann Zsuzsanna elnökségi tag és Csiby Ágnes elnök adták át, majd hagyományosan egy pohár pezsgővel ünnepeltek a díjazottak és a résztvevők. //
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >