POPAI Mesterkurzus
Június 3-án félévzáró ülést tartott a POPAI Egyesület tagsága. Az aktuális téma a „Válságmegoldás” volt, vagyis ki milyen túlélési technikát alkalmazott a nehéz időkben. A gondolatébresztő, általános piaci előadást Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélszolgálati igazgatója tartotta. Ezután a kereskedelem szemszögéből tekintették át a résztvevők a válságra alkalmazott reakciókat. Végül a márka- és a POP-eszköz-gyártók és beszállítók mondták el a krízis során tapasztaltakat.
A következő Mesterkurzus „Hatékonyságvizsgálatok és modellezés” címmel, az éves taggyűléssel egybekötve, szeptember 9-én ismét a Nielsennél kerül megrendezésre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >