POPAI Mesterkurzus
Június 3-án félévzáró ülést tartott a POPAI Egyesület tagsága. Az aktuális téma a „Válságmegoldás” volt, vagyis ki milyen túlélési technikát alkalmazott a nehéz időkben. A gondolatébresztő, általános piaci előadást Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélszolgálati igazgatója tartotta. Ezután a kereskedelem szemszögéből tekintették át a résztvevők a válságra alkalmazott reakciókat. Végül a márka- és a POP-eszköz-gyártók és beszállítók mondták el a krízis során tapasztaltakat.
A következő Mesterkurzus „Hatékonyságvizsgálatok és modellezés” címmel, az éves taggyűléssel egybekötve, szeptember 9-én ismét a Nielsennél kerül megrendezésre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >