POPAI Mesterkurzus
Június 3-án félévzáró ülést tartott a POPAI Egyesület tagsága. Az aktuális téma a „Válságmegoldás” volt, vagyis ki milyen túlélési technikát alkalmazott a nehéz időkben. A gondolatébresztő, általános piaci előadást Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélszolgálati igazgatója tartotta. Ezután a kereskedelem szemszögéből tekintették át a résztvevők a válságra alkalmazott reakciókat. Végül a márka- és a POP-eszköz-gyártók és beszállítók mondták el a krízis során tapasztaltakat.
A következő Mesterkurzus „Hatékonyságvizsgálatok és modellezés” címmel, az éves taggyűléssel egybekötve, szeptember 9-én ismét a Nielsennél kerül megrendezésre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
60 éves az Euroshop
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TECHXPO 2025: Ismét Budapest ad otthont Közép-Európa legnagyobb innovációs és technológiai csúcstalálkozójának
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
