Magazin: POPAI díjazottak 2018
A 15 éves POPAI Magyarország Egyesület által szervezett POPAI Awards 2018 POP verseny ünnepélyes díjkiosztóján 2018. november 15-én a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarában 5 kategóriában hirdettek eredményt.

Kátai Ildikó
főtitkár
POPAI Magyarország
Egyesület
A rangos szakmai eseményen ünnepi köszöntőjében Kátai Ildikó, az egyesület főtitkára kiemelte, hogy az immár kilencedik alkalommal kiírt magyar POPAI Awards pályázat a világ számos országában megrendezett helyi versenyek sorozatába illeszkedik. Az országos győztesek a nemzetek viadalán, a Shop! Global Awards világversenyen képviselhetik hazájukat, melynek helyszínét a chicagói GlobalShop kiállítás és szakvásár biztosítja.
A hagyományokhoz híven a pályamunkákat Tapolcán, a Business Days konferencián ismerhették meg közelebbről az érdeklődők. Az esemény ideje alatt a benevezett POP-eszközöket több mint 300 FMCG szakmai döntéshozó tekintette meg, és 87 fő értékelte is azokat.
Kátai Ildikótól megtudtuk, hogy az 5 kategória – kis méretű, nem tartós, nem tartós installáció, tartós, tartós installáció – közül a legtöbb nevezés minden évben a klasszikus display-ket felvonultató, „nem tartós” csoportba érkezik, és így volt ez a 2018-as pályázatnál is. A verseny szabályai szerint a legtöbb pontot szerzett munka nyeri el az Év Displaye megtisztelő címet. Idén ezt a rangos díjat, kiemelkedő pontkülönbséggel, a Coca-Cola HBC „Coke & Meal E3 gondolavég” nevezése kapta, így ez a POP-eszköz a Tartós installáció kategória győztese és az Év Displaye lett egyben. A pályamunka gyártója a kétszeres világbajnoki Global Awards díjas BÉFLEX Zrt., amely immár harmadik alkalommal nyerte el a neves hazai elismerést.
A trófeákat és okleveleket Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna és Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, elnökségi tagja és főtitkára adta át a helyezetteknek.
Gratulálunk mindenkinek!
I. helyezettek
„Kis méretű” kategória
Zewa Just1 kuponadagolós polczászló / Essity Hungary Kft. – Connect Media from dunnhumby
„Nem tartós” kategória
Signal white now gyémántos display / Unilever Magyarország Kft. – 3P Solutions Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
Fanta E3 installáció / Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Edri Kft.
„Tartós” kategória
Coke E3 premium display / Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
„Tartós installáció” kategória és az Év Displaye
Coke & Meal E3 gondolavég/ Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Béflex Zrt.
II. helyezettek
„Kis méretű” kategória
Jacobs 3D-s polczászló / POS Services Kft. – Jacobs Douwe Egberts Hungary Zrt.
„Nem tartós” kategória
Surf illatos totem / POS Services Kft. – Unilever Magyarország Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
Zewa szán / Essity Hungary Kft. – Dion Hungary Kft.
„Tartós” kategória
Áruházi promóciót erősítő innovatív display / Béflex Zrt. – Nestlé Hungária Kft.
„Tartós installáció” kategória
Győri édes szekér / Mondelēz Hungária Kft.
III. helyezettek
„Nem tartós” kategória
Univer Házikó display / Béflex Zrt. – Univer Zrt.
Zewa Szőrmók toalettpapír display / Essity Hungary Kft. – DS Smith Packaging Hungary Kft.
„Nem tartós installáció” kategória
Sensodyne duo displaykihelyezés / DS Smith Packaging Hungary Kft. – GlaxoSmithKline Kft.
„Tartós” kategória
Smart water display / Coca-Cola HBC Magyarország Kft.
„Tartós installáció” kategória
Adez E3 display / Coca-Cola HBC Magyarország Kft. – Art Match Hungária Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Monster Rio Punch
Monster Rio Punch egy teljesen új ízszenzáció. Egzotikus gyümölcsízek keveréke…
Tovább olvasom >Milka vaníliaízű croissaint terméket hívott vissza a Mondelez Hungária Kft.
Milka vaníliaízű croissaint elnevezésű, 50 grammos kiszerelésű termék fogyasztói visszahívását…
Tovább olvasom >CSR Hungary: díjak a legjobbaknak
2024-ben immár 17. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >