POPAI a Bonafarmnál
Az idei év utolsó, november 16-án megrendezésre került POPAI-találkozójának helyszínét a Pick Szeged Zrt. biztosította. A Channels&Challenges tematikát folytatva a tradicionális és kisbolt kereskedelmi csatorna kihívásait és lehetőségeit vizsgáltuk.
Az előadások során a márkaoldalt a házigazda PICK képviselte. Király Krisztián business development manager adott betekintést a csatorna trendjeibe, és a Bonafarm cégcsoporthoz tartozó Teleki pincészet tevékenységét is megismerhettük.
A kutatási hátteret ez alkalommal a Nielsen biztosította számukra, Hajnal Dóra és Czikora Csilla élelmiszerkategóriákkal foglalkozó ügyfélkapcsolati vezetők segítségével. A délután VIP-vendége Gyelán Zsolt CBA elnökhelyettes, ügyvezető igazgatója volt, aki a kereskedelmi oldalt jelenítette meg a szakmai találkozón.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük látogasson el a ww.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Védelmet kapnak a húskészítmények elnevezései – irányt mutat az Európai Bizottság új javaslata
Újabb lépést tesz az átláthatóbb és tisztességesebb élelmiszerpiac irányába az…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >