POPAI a Bonafarmnál
Az idei év utolsó, november 16-án megrendezésre került POPAI-találkozójának helyszínét a Pick Szeged Zrt. biztosította. A Channels&Challenges tematikát folytatva a tradicionális és kisbolt kereskedelmi csatorna kihívásait és lehetőségeit vizsgáltuk.
Az előadások során a márkaoldalt a házigazda PICK képviselte. Király Krisztián business development manager adott betekintést a csatorna trendjeibe, és a Bonafarm cégcsoporthoz tartozó Teleki pincészet tevékenységét is megismerhettük.
A kutatási hátteret ez alkalommal a Nielsen biztosította számukra, Hajnal Dóra és Czikora Csilla élelmiszerkategóriákkal foglalkozó ügyfélkapcsolati vezetők segítségével. A délután VIP-vendége Gyelán Zsolt CBA elnökhelyettes, ügyvezető igazgatója volt, aki a kereskedelmi oldalt jelenítette meg a szakmai találkozón.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük látogasson el a ww.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
Nyíregyházán nyílt meg a Kerekes Kft.-hez tartozó első Príma-üzlet
Ahogyan arról korábban hírt adtunk, 2025. január 1-től a Kerekes Kft. és a hozzá…
Tovább olvasom >Új korszakot nyit a Privát és CBA integráció
A Privát üzletlánc számára a törzsvásárlói rendszer bevezetése meghatározó mérföldkő…
Tovább olvasom >Jelentős mérföldkő: a Kerekes Kft. csatlakozásával erősödik tovább a CBA
Az elmúlt esztendő jelentős előrelépést hozott a CBA életében. A 2024-es…
Tovább olvasom >További cikkeink
2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >