POPAI a Bonafarmnál
Az idei év utolsó, november 16-án megrendezésre került POPAI-találkozójának helyszínét a Pick Szeged Zrt. biztosította. A Channels&Challenges tematikát folytatva a tradicionális és kisbolt kereskedelmi csatorna kihívásait és lehetőségeit vizsgáltuk.
Az előadások során a márkaoldalt a házigazda PICK képviselte. Király Krisztián business development manager adott betekintést a csatorna trendjeibe, és a Bonafarm cégcsoporthoz tartozó Teleki pincészet tevékenységét is megismerhettük.
A kutatási hátteret ez alkalommal a Nielsen biztosította számukra, Hajnal Dóra és Czikora Csilla élelmiszerkategóriákkal foglalkozó ügyfélkapcsolati vezetők segítségével. A délután VIP-vendége Gyelán Zsolt CBA elnökhelyettes, ügyvezető igazgatója volt, aki a kereskedelmi oldalt jelenítette meg a szakmai találkozón.
Ha Ön is szeretne csatlakozni a POPAI zárt fórumához, az eladáshelyi kommunikációs szakma hivatalos Egyesületéhez, kérjük látogasson el a ww.popai.hu oldalra, vagy kérjen információt az info@popai.hu vagy az info@trademagazin.hu címen. //
Kapcsolódó cikkeink
A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >