Pop-up üzletet nyitott az Amazon Kína legfrissebb e-kereskedelmi platformján
Decemberben megnyitotta pop-up üzletét az Amazon Kína legújabb e-commerce-platformján, a Pinduoduon, adta hírül a Reuters. A bolt december végéig tartott nyitva, és nagyjából ezerféle tengeren túli terméket árusított. Az Amazon lépése azt jelzi, hogy a cég egyre inkább változtat pozícióján Kínában, hiszen korábban bezárt egy olyan piacteret, ahol kínai termékek voltak kaphatók.
Az Amazon nem volt könnyű helyzetben Kínában, hiszen olyan versenytársakkal kellett megküzdenie, mint az Alibaba Tmall-ja vagy a JD.com. Az, hogy az Amazon boltot nyitott a Pinduoduon, azt mutatja, hogy a négy éve indult startup megtörte az Alibaba és a JD dominanciáját Kína e-commerce-piacán.
A három cég közötti verseny az elmúlt hónapokban jelentősen felerősödött, a Pinduoduo pedig, amely vásárlóit állandó, alacsonyan tartott áraival kápráztatja el, nemrég komoly, 11 milliárd dolláros értékvisszaesést szenvedett, miután közzétette negyedéves jelentését, amelyben jelentős veszteségekről számolt be, a riválisokkal folytatott harcnak köszönhetően. //
Kapcsolódó cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Bezárja sanghaji gyárát a Yakult, átszervezéssel erősítene Kínában
A japán Yakult Honsha Sanghajban működő gyárának bezárásával tenné versenyképesebbé…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >