Pop-up üzletet nyitott az Amazon Kína legfrissebb e-kereskedelmi platformján
Decemberben megnyitotta pop-up üzletét az Amazon Kína legújabb e-commerce-platformján, a Pinduoduon, adta hírül a Reuters. A bolt december végéig tartott nyitva, és nagyjából ezerféle tengeren túli terméket árusított. Az Amazon lépése azt jelzi, hogy a cég egyre inkább változtat pozícióján Kínában, hiszen korábban bezárt egy olyan piacteret, ahol kínai termékek voltak kaphatók.
Az Amazon nem volt könnyű helyzetben Kínában, hiszen olyan versenytársakkal kellett megküzdenie, mint az Alibaba Tmall-ja vagy a JD.com. Az, hogy az Amazon boltot nyitott a Pinduoduon, azt mutatja, hogy a négy éve indult startup megtörte az Alibaba és a JD dominanciáját Kína e-commerce-piacán.
A három cég közötti verseny az elmúlt hónapokban jelentősen felerősödött, a Pinduoduo pedig, amely vásárlóit állandó, alacsonyan tartott áraival kápráztatja el, nemrég komoly, 11 milliárd dolláros értékvisszaesést szenvedett, miután közzétette negyedéves jelentését, amelyben jelentős veszteségekről számolt be, a riválisokkal folytatott harcnak köszönhetően. //
Kapcsolódó cikkeink
Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1,4 milliárd eurót invesztál az Amazon Hollandiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyógyszerautomatákat telepít amerikai orvosi rendelőkbe az Amazon Pharmacy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Emelkedő pályán a baromfiárak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Dekarbonizáció: a hazai cégek 45%-a rendelkezik stratégiával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„A vállalkozások élni, fejlődni akarnak”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
