Pop-up üzletet nyit az Amazon Kína legfrissebb e-kereskedelmi platformján
Az Amazon.com bejelentette, hogy megnyitja pop-up üzletét Kína legújabb e-commerce-platformján, a Pinduoduo-n. A bolt december végéig lesz nyitva, és nagyjából 1000 tengeren túli terméket árusít majd.
Az Amazon lépése azt jelzi, hogy a cég egyre inkább változtat pozícióján Kínában, hiszen korábban bezárt egy olyan piacteret, ahol kínai termékek voltak kaphatók.
Az Amazon nem volt könnyű helyzetben Kínában, hiszen olyan versenytársakkal kellett megküzdenie, mint az Alibaba Tmall-ja, vagy a JD.com.
Az, hogy az Amazon most boltot nyit a Pinduoduo-n, azt mutatja, hogy a négy éve indult startup tönkretette az Alibaba és a JD dominanciáját Kína e-commerce-piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti az eladói jutalékokat Európában az Amazon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Súlyos uniós eljárás fenyegeti a Sheint – akár milliárdos bírságot is fizethet a kínai óriásplatform
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködésre lép az Amazon France és az Auchan Csoporthoz tartozó Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Három díjjal ismerték el a Market Csoport szakmai kiválóságát az ÉVOSZ évzáró gáláján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld közbeszerzési workshop, hogy a zöld közbeszerzésekben is a jó gyakorlatok terjedjenek el
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták az Év kiváló magyar méze verseny díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

