Pop-up üzletet nyit az Amazon Kína legfrissebb e-kereskedelmi platformján
Az Amazon.com bejelentette, hogy megnyitja pop-up üzletét Kína legújabb e-commerce-platformján, a Pinduoduo-n. A bolt december végéig lesz nyitva, és nagyjából 1000 tengeren túli terméket árusít majd.
Az Amazon lépése azt jelzi, hogy a cég egyre inkább változtat pozícióján Kínában, hiszen korábban bezárt egy olyan piacteret, ahol kínai termékek voltak kaphatók.
Az Amazon nem volt könnyű helyzetben Kínában, hiszen olyan versenytársakkal kellett megküzdenie, mint az Alibaba Tmall-ja, vagy a JD.com.
Az, hogy az Amazon most boltot nyit a Pinduoduo-n, azt mutatja, hogy a négy éve indult startup tönkretette az Alibaba és a JD dominanciáját Kína e-commerce-piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködésre lép az Amazon France és az Auchan Csoporthoz tartozó Chronodrive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >1,4 milliárd eurót invesztál az Amazon Hollandiában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták az Év Vidéki Vállalkozói díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >100 éves a Grüne Woche
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a Companies for the Future Award 2026 pályázati időszaka
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
