POP-megoldások a Szilícium-völgytől a Napa-völgyig
Az elmúlt 70 év során az Egyesült Államok nyugati parti ügynökségei és display-gyártó cégek minden évben összejöttek, hogy ismereteikkel inspirálják egymást és megosszák legkreatívabb ötleteiket. A San Franciscóban megrendezésre kerülő 2016 West Coast POP Show győztes pályamunkáiból válogattunk:
Bota Spring
Promóciós display
Nem tartós display kategória: Arany
Gyártó: Packagingarts
Ügyfél: Delicato Family Vineyards
Munchkin Grass Fed
Padlódisplay
Permanens Display kategória: Ezüst
Gyártó: Rapid Displays
Ügyfél: Munchkin
Heineken World
Soccer Display
Signage Dimensional kategória: Ezüst
Gyártó: Rapid Displays
Ügyfél: Impulso Hispanic Marketing
Play-Doh Iskolabusz
Nem tartós display kategória: Ezüst
Gyártó: Bay Cities
Ügyfél: Hasbro
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >