POP-megoldások a Szilícium-völgytől a Napa-völgyig
Az elmúlt 70 év során az Egyesült Államok nyugati parti ügynökségei és display-gyártó cégek minden évben összejöttek, hogy ismereteikkel inspirálják egymást és megosszák legkreatívabb ötleteiket. A San Franciscóban megrendezésre kerülő 2016 West Coast POP Show győztes pályamunkáiból válogattunk:
Bota Spring
Promóciós display
Nem tartós display kategória: Arany
Gyártó: Packagingarts
Ügyfél: Delicato Family Vineyards
Munchkin Grass Fed
Padlódisplay
Permanens Display kategória: Ezüst
Gyártó: Rapid Displays
Ügyfél: Munchkin
Heineken World
Soccer Display
Signage Dimensional kategória: Ezüst
Gyártó: Rapid Displays
Ügyfél: Impulso Hispanic Marketing
Play-Doh Iskolabusz
Nem tartós display kategória: Ezüst
Gyártó: Bay Cities
Ügyfél: Hasbro
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >