POP-megoldások a Szilícium-völgytől a Napa-völgyig
Az elmúlt 70 év során az Egyesült Államok nyugati parti ügynökségei és display-gyártó cégek minden évben összejöttek, hogy ismereteikkel inspirálják egymást és megosszák legkreatívabb ötleteiket. A San Franciscóban megrendezésre kerülő 2016 West Coast POP Show győztes pályamunkáiból válogattunk:
Bota Spring
Promóciós display
Nem tartós display kategória: Arany
Gyártó: Packagingarts
Ügyfél: Delicato Family Vineyards
Munchkin Grass Fed
Padlódisplay
Permanens Display kategória: Ezüst
Gyártó: Rapid Displays
Ügyfél: Munchkin
Heineken World
Soccer Display
Signage Dimensional kategória: Ezüst
Gyártó: Rapid Displays
Ügyfél: Impulso Hispanic Marketing
Play-Doh Iskolabusz
Nem tartós display kategória: Ezüst
Gyártó: Bay Cities
Ügyfél: Hasbro
Kapcsolódó cikkeink
Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Innováció és inspiráció
Az együttműködés és az in-store élmény új szintjét ígéri az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >