Pontokat gyűjthetnek a vásárlók a brit Co-op és az Uber Eats közös projektjében
A Co-op Member Prices vásárlói hűségprogramra feliratkozó vásárlók jutalompontokat gyűjthetnek a lánc Uber Eats-szel indult együttműködése keretében.
Ez a gyors házhoz szállítási szolgáltatást nyújtó vállalat első ilyen lépése a szigetországban, amely júliustól a brit Co-op több mint 1000 üzletéből elérhető.
A Co-op-tagok jutalompontokat gyűjthetnek és saját helyi közösségükért is tehetnek, ha fizetéskor megadják tagsági számukat az Uber Eats alkalmazásban.
A vásárlók minden egyes saját márkás termékre költött font után 2 pennyt „kereshetnek”, és ugyanekkora összeget juttathatnak közösségüknek is, amivel helyi ügyeket és projekteket – így az élelmiszerhez való hozzáférést, például közösségi hűtőszekrények, kertek és főzőtanfolyamok létrehozását, a mentális jóllét javítását, lehetőségteremtést a fiatalok számára és az éghajlatváltozás elleni küzdelmet – támogathatnak az Egyesült Királyságban.
A támogatott ügyet a Co-op-tagok a tagsági alkalmazáson keresztül választhatják ki, illetve módosíthatják.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >