Pólót választ a számítógép
A gyakorlati neuro-marketing több szakértő szerint gyökeresen megváltoztathatja a vásárlásokat is.
A japán Uniqlo nevű ruhamárka egyik ausztrál boltjában bevezette az idegpályák elemzésével történő vásárlássegítő módszert. A sydneyi boltba belépő vásárló egyszerűen leül egy hatalmas képernyő elé, és felteszi a fejére az érzékelőt, a többit elvégzi a gép. A UMood nevű technológiával működő rendszer rövid bejátszásokat, képeket mutat a nézőnek, majd méri, hogyan reagál ezekre az agy. Összesen 10 bejátszást kell megnézni, ezek mindegyike egy-egy hangulatot képvisel, majd a reakciókat ötféleképp elemzi a gép.
Az eredmények alapján megmondja, hogy az Uniqlo több mint 600-féle pólója közül, melyik milyen hangulatban lévő emberhez illik igazán.
Az újítás a tömeges perszonalizáció részének is tekinthető, hiszen a vásárló személyes segítséget kap, mi illik hozzá, jól áll-e neki valami.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >VOSZ: rendkívül ambiciózus a hároméves bérmegállapodás
Rendkívül ambiciózusnak értékelte a hároméves bérmegállapodást a Vállalkozók és Munkáltatók…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: az áttörés még mindig várat magára
A K&H fenntarthatósági index legutóbbi eredményei alapján a fenntarthatóság iránti…
Tovább olvasom >