Pólót választ a számítógép
A gyakorlati neuro-marketing több szakértő szerint gyökeresen megváltoztathatja a vásárlásokat is.
A japán Uniqlo nevű ruhamárka egyik ausztrál boltjában bevezette az idegpályák elemzésével történő vásárlássegítő módszert. A sydneyi boltba belépő vásárló egyszerűen leül egy hatalmas képernyő elé, és felteszi a fejére az érzékelőt, a többit elvégzi a gép. A UMood nevű technológiával működő rendszer rövid bejátszásokat, képeket mutat a nézőnek, majd méri, hogyan reagál ezekre az agy. Összesen 10 bejátszást kell megnézni, ezek mindegyike egy-egy hangulatot képvisel, majd a reakciókat ötféleképp elemzi a gép.
Az eredmények alapján megmondja, hogy az Uniqlo több mint 600-féle pólója közül, melyik milyen hangulatban lévő emberhez illik igazán.
Az újítás a tömeges perszonalizáció részének is tekinthető, hiszen a vásárló személyes segítséget kap, mi illik hozzá, jól áll-e neki valami.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A robotkasszák térhódítása Magyarországon
Az önkiszolgáló kasszák egyre nagyobb teret hódítanak a magyar boltokban,…
Tovább olvasom >Feldolgozott húsok: egészségesek vagy inkább kerülendők?
A magyarok körében rendkívül népszerűek a felvágottak, amelyek gyors és…
Tovább olvasom >Orbán Viktor: a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd az áfa-visszatérítés érvényesítéséhez
Az áfa-visszatérítéshez a nyugdíjasok külön kártyát kapnak majd, amelyet a…
Tovább olvasom >