Pólót választ a számítógép
A gyakorlati neuro-marketing több szakértő szerint gyökeresen megváltoztathatja a vásárlásokat is.
A japán Uniqlo nevű ruhamárka egyik ausztrál boltjában bevezette az idegpályák elemzésével történő vásárlássegítő módszert. A sydneyi boltba belépő vásárló egyszerűen leül egy hatalmas képernyő elé, és felteszi a fejére az érzékelőt, a többit elvégzi a gép. A UMood nevű technológiával működő rendszer rövid bejátszásokat, képeket mutat a nézőnek, majd méri, hogyan reagál ezekre az agy. Összesen 10 bejátszást kell megnézni, ezek mindegyike egy-egy hangulatot képvisel, majd a reakciókat ötféleképp elemzi a gép.
Az eredmények alapján megmondja, hogy az Uniqlo több mint 600-féle pólója közül, melyik milyen hangulatban lévő emberhez illik igazán.
Az újítás a tömeges perszonalizáció részének is tekinthető, hiszen a vásárló személyes segítséget kap, mi illik hozzá, jól áll-e neki valami.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!
A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű…
Tovább olvasom >Rugalmasabb nyitvatartást sürgetnek a német kereskedelmi szervezetek
Rheinland-Pfalz tartomány ipari és kereskedelmi kamarái, valamint önkormányzati érdekképviseletei rugalmasabb…
Tovább olvasom >