Pólót választ a számítógép
A gyakorlati neuro-marketing több szakértő szerint gyökeresen megváltoztathatja a vásárlásokat is.
A japán Uniqlo nevű ruhamárka egyik ausztrál boltjában bevezette az idegpályák elemzésével történő vásárlássegítő módszert. A sydneyi boltba belépő vásárló egyszerűen leül egy hatalmas képernyő elé, és felteszi a fejére az érzékelőt, a többit elvégzi a gép. A UMood nevű technológiával működő rendszer rövid bejátszásokat, képeket mutat a nézőnek, majd méri, hogyan reagál ezekre az agy. Összesen 10 bejátszást kell megnézni, ezek mindegyike egy-egy hangulatot képvisel, majd a reakciókat ötféleképp elemzi a gép.
Az eredmények alapján megmondja, hogy az Uniqlo több mint 600-féle pólója közül, melyik milyen hangulatban lévő emberhez illik igazán.
Az újítás a tömeges perszonalizáció részének is tekinthető, hiszen a vásárló személyes segítséget kap, mi illik hozzá, jól áll-e neki valami.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Átadták a 2025-ös A Fenntartható jövőért díjakat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan induljunk el, ha még nem vagyunk jelen az internetes kereskedelemben?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

