Polcátalakítás a brit Tescónál
A Tesco a mesterséges intelligencia (AI) technológia alkalmazásával bővíti az egészséges, kényelmi snackek és ételek kínálatát üzleteinek hangsúlyosabb pontjain. A szupermarketóriás 30 legnagyobb forgalmú Express kényelmi üzletében zajló kísérlet során a vállalat a Dunnhumby insightjait használja fel – számolt be a The Grocer.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Azokat a polcokat, amelyeken korábban a magas zsír-, só- vagy cukortartalmú (HFSS) termékeket tárolták, mielőtt 2022 októberében életbe lépett az ezeket a polcvégekről, a kasszazónából és bejárattól kitiltó jogszabály, az egészségesebb food-to-go termékek kiemelésére fogják használni.
A kísérlet során az olyan élelmiszerek, mint a joghurt, a zabkása, a gyümölcsök, az új fehérjetermékek, valamint a kényelmi és a meleg ételek az üzletek hangsúlyosabb részein kerülnek majd kihelyezésre.
Kevin Tindall, a Tesco brit áruházakért felelős ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a lépés a vásárlási élmény javítását célozza. Hozzátette, hogy mind a választékot, mind az elrendezést „kifejezetten az úton lévő vásárlókra szabják”. //
Kapcsolódó cikkeink
Háromból két fogyasztó jobb vásárlási élményre számít
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók és az üzleti vezetők…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >AI-jal és drónokkal fejleszti szolgáltatásait a Just Eat Írországban
AI-asszisztenst vezet be és bővíti drónos házhoz szállítási szolgáltatását a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >