Pokoli tempó
A Hell Energy Magyarország Kft. az elmúlt három évben robbanásszerű fejlődést ért el a
HELL energiaitalok értékesítése terén.A 2006. áprilisi első kamionnyi terméktől a magyarországi és romániai piacvezetésig, illetve 15 működő exportpiacig vezetett az út. A 2008-as évben a teljes értékesítés már elérte a 100 millió darabot.
A cég tulajdonosai a kiemelkedően gyors expanziót látva úgy döntöttek, hogy a márka előtt
szélesre tárják a nemzetközi növekedés kapuját. A siker alapvető elemeinek, a kiváló termékminőség, a kiemelkedő ár-érték arányt biztosító pozicionálás és a helyi marketingaktivitások megtartása mellett a HELL márka tulajdonosai nemzetközi ismertséggel járó szponzorációval jelölték ki a fejlődés útját.
Idén május elején hároméves támogatói megállapodás köttetett az AT&T Williams Forma 1-es csapatával, melynek keretében a versenyautón, a pilóták ruházatán és a szervizcsapat tankolást végző emberének teljes felszerelésén láthatóak a HELL márka jegyei.
Emellett a magyar energiaital lett a csapat hivatalos itala is.
A stratégiai kapcsolat számos okból is fontos a márka számára. Amellett, hogy magyar tulajdonú cégcsoport, elsőként lépett be hosszú távon a száguldó cirkuszba. A Forma 1 történetében ekkora nagyságrendben, a világpiac vezetőjét leszámítva, még egyetlen energiaital sem jelent meg szponzorként. A beruházás mind a fogyasztók, mind a szakma képviselői felé azt közvetíti, hogy stabil piaci szereplőként lehet a HELL energiaitalra tekinteni.
A márka a kezdetektől fogva kiemelten a technikai autósportok területén kommunikált. 2009-ben már Magyarországon, Romániában és Szlovákiában is jelen van a HELL Racing Team az I. osztályú versenyeken.
A Forma 1-gyel tovább bővült a lehetőség szponzori tevékenység aktiválására. A HELL és a Williams-csapat együttműködésének első lépéseként a trade marketing és a fogyasztói promóció területén hazánkban és Romániában már az idén nyáron felhasználásra kerülnek az F1-gyel kapcsolatos eszközök.
A jelenleg is saját, önálló céggel rendelkező országokban, mint Magyarország és Románia, az idei év első négy hónapjában az értékesítési darabszám közel 70%-os növekedést mutatott.
A következő időszak exporttervei között pedig olyan piacok megnyitása szerepel, mint az olasz, a spanyol, az angol vagy a német.
Kifejezett cél az, hogy európai szinten stabil második számú szereplő legyen a HELL az energiaitalok piacán.
Az elmúlt években realizált, éves szinten több száz százalékos növekedési ütem fenntarthatóságának alapja lesz a várhatóan 2009. végén a Miskolc melletti Szikszón, zöldmezős beruházás keretében nyíló töltőüzem is. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >