Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek keretében speciális termékeket dob piacra és tematikus boltokat nyit, erősítve ezzel a közösségi élményt vásárlói körében.
Az együttműködés részeként a 7-Eleven Pokémon Go „PokeStop”-pá alakította át Quezon City-ben található egyik üzletét, ahol a játékosok különböző, a játékhoz kapcsolódó termékeket, így Poké Ballt, bájitalokat és tojásokat gyűjthetnek. Az üzlet egyben a Pokémon-edzők pihenőhelyeként is szolgál kalandjaik során.
A 7-Eleven Pokémon-tematikájú élelmiszercsomagolásokat is bevezet különböző termékeihez. Népszerű Pokémon-karakterek, mint Pikachu, Charmander és Bulbasaur, megjelennek a Crunch Time sült csirke és nuggets csomagolásán, míg Pikachu és Snorlax a Siopao (sertéshúsos gőzgombóc) csomagolásán tűnnek fel. Más karakterek, például Meowth a Big Bite hotdogokon, Jigglypuff a Fundae fagylaltokon, és Gyarados a Gulp italokon kapnak helyet. A rajongók Eevee-t, Flareon-t és Jolteon-t láthatják a City Cafe csomagolásán, míg Umbreon a Prima italokon jelenik meg.
A tematikus csomagolások mellett a 7-Eleven különleges Pokémon kártyajáték Booster Pack-eket is kiad. Minden 4,61 dollár értékű Booster Pack vásárlása esetén a vevők egy limitált kiadású 7-Eleven Pokémon kártyát is kapnak.
Susumu Fukunaga, a The Pokémon Company üzletfejlesztési igazgatója elmondta, hogy bár ez az együttműködés a Fülöp-szigeteken indult, hamarosan más délkelet-ázsiai országokban is megjelenhet. A 7-Eleven azt tervezi, hogy üzleteiket az egész Fülöp-szigeteken Pokémon-tematikájú termékekkel és élményekkel látják el.
Inside Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
1300 új üzletet nyit a 7-Eleven Észak-Amerikában
Seven & i Holdings Co. Ltd. has launched what it…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Európai terjeszkedésre készül a 7-Eleven
Stratégiai terjeszkedésre készül Európában a világ legnagyobb kényelmi üzletlánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >