Pokémonnal erősíti a közösségi élményt a vásárlókban a 7-Eleven a Fülöp-szigeteken
A fülöp-szigeteki 7-Eleven együttműködésre lépett a japán Pokémon franchise-zal, melynek keretében speciális termékeket dob piacra és tematikus boltokat nyit, erősítve ezzel a közösségi élményt vásárlói körében.
Az együttműködés részeként a 7-Eleven Pokémon Go „PokeStop”-pá alakította át Quezon City-ben található egyik üzletét, ahol a játékosok különböző, a játékhoz kapcsolódó termékeket, így Poké Ballt, bájitalokat és tojásokat gyűjthetnek. Az üzlet egyben a Pokémon-edzők pihenőhelyeként is szolgál kalandjaik során.
A 7-Eleven Pokémon-tematikájú élelmiszercsomagolásokat is bevezet különböző termékeihez. Népszerű Pokémon-karakterek, mint Pikachu, Charmander és Bulbasaur, megjelennek a Crunch Time sült csirke és nuggets csomagolásán, míg Pikachu és Snorlax a Siopao (sertéshúsos gőzgombóc) csomagolásán tűnnek fel. Más karakterek, például Meowth a Big Bite hotdogokon, Jigglypuff a Fundae fagylaltokon, és Gyarados a Gulp italokon kapnak helyet. A rajongók Eevee-t, Flareon-t és Jolteon-t láthatják a City Cafe csomagolásán, míg Umbreon a Prima italokon jelenik meg.
A tematikus csomagolások mellett a 7-Eleven különleges Pokémon kártyajáték Booster Pack-eket is kiad. Minden 4,61 dollár értékű Booster Pack vásárlása esetén a vevők egy limitált kiadású 7-Eleven Pokémon kártyát is kapnak.
Susumu Fukunaga, a The Pokémon Company üzletfejlesztési igazgatója elmondta, hogy bár ez az együttműködés a Fülöp-szigeteken indult, hamarosan más délkelet-ázsiai országokban is megjelenhet. A 7-Eleven azt tervezi, hogy üzleteiket az egész Fülöp-szigeteken Pokémon-tematikájú termékekkel és élményekkel látják el.
Inside Retail Asia
Kapcsolódó cikkeink
Szupermarket üzletágának eladásáról tárgyal a Seven & I
Magántőkealapokat és másokat is megkeresett a japán Seven & I…
Tovább olvasom >A XXII. Business Golf Championship idén is sokakat vonzott
Idén huszonkettedik születésnapjához érkezett a Business Golf Championship június közepén, Bükfürdőn,…
Tovább olvasom >Spontánabb módon vásárolnak és kevesebb figyelmet szentelnek a vásárlók az akcióknak
A német fogyasztók vásárlási szokásai 2024 nyarán megváltoztak: már kevésbé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >