Poggyászcédula – A nap képe
A sok egyforma bőrönd között a repülőtéren sajátjukat gyakran keresgélők tudják a legjobban, mennyit ér egy jól megkülönböztethető poggyászcédula. Használata nálunk nem nagy divat, sokszor inkább a reklámajándék kategóriába sorolják – az „utazósabb” országokban viszont maguktól értetődnek: olyan kreatív termékkategória, mint például a bögréké.
Ezúttal az amerikai Airportag cég ajánlataiból válogattunk néhány szerintünk jópofát.
Kapcsolódó cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >A Wizz Air visszautasítja a rejtett költségekről szóló vádakat
A nyári utazási szezon derekán ismét reflektorfénybe kerültek a diszkont…
Tovább olvasom >Az OTP Travel második alkalommal kapta meg a Travelife Partner minősítést
Az OTP Travel ismét elnyerte a Travelife Partner szintű nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az utazás jövője: mesterséges intelligencia válthatja le az utazási irodákat
A turizmus világszerte robbanásszerűen növekszik, különösen Ázsiában, ahol a bővülő…
Tovább olvasom >Filmvetítéssel és késő esti nyitvatartással is várják a fővárosi fürdők nyáron a közönséget
Az iskolai nyári szünet kezdetével változatos programokkal várják a vendégeket…
Tovább olvasom >