Pofátlanul lenyúlnák a Starbucks-t
Nálunk sem veszi mindenki százszázalékosan komolyan a franchise- és a márkajog fogalmát (emlékezzünk csak a néhány évvel ezelőtti esetre a budapesti Westendben, amikor a magát túlságosan kizsákmányolva érző franchise-bérlő kilépett a Subway hálózatból, és üzletét átkeresztelte Submarine-ra!), de egy bangkoki kávézó tulajdonosa mindenen túltesz, ami a pofátlanságot illeti. Üzletet nyitott Starbung néven – képünkön látható, milyen logóval –, őt perli most a Starbucks 300 ezer baht-ra (úgy 2,1 millió forint körül). A Starbungos ember csak a második megkeresésre reagált; válaszában felajánlotta a Starbung márkanevet a Starbucksnak 3 millió baht-ért!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására
Beérkeztek az első pályázatok a kistelepülések italüzleteinek 3 milliós támogatására,…
Tovább olvasom >Harmadik lett a Tokaji borvidék fenntartható turisztikai projektje egy világversenyen
A természet és táj kategóriában harmadik lett a Tokaji borvidék…
Tovább olvasom >A nők döntik el, hova utazik a család 2025-ben
A ’hová menjünk nyaralni?’ kérdés valószínűleg sokkal gyakrabban hagyja el…
Tovább olvasom >