Pofátlanul lenyúlnák a Starbucks-t
Nálunk sem veszi mindenki százszázalékosan komolyan a franchise- és a márkajog fogalmát (emlékezzünk csak a néhány évvel ezelőtti esetre a budapesti Westendben, amikor a magát túlságosan kizsákmányolva érző franchise-bérlő kilépett a Subway hálózatból, és üzletét átkeresztelte Submarine-ra!), de egy bangkoki kávézó tulajdonosa mindenen túltesz, ami a pofátlanságot illeti. Üzletet nyitott Starbung néven – képünkön látható, milyen logóval –, őt perli most a Starbucks 300 ezer baht-ra (úgy 2,1 millió forint körül). A Starbungos ember csak a második megkeresésre reagált; válaszában felajánlotta a Starbung márkanevet a Starbucksnak 3 millió baht-ért!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A balatoni gasztronómia új szintje
Fajsúlyos változás előtt áll a balatoni vendéglátás és szakképzés: a…
Tovább olvasom >Stabilan tartja magát a SZÉP-kártya – még ha nem is a Balatonnál
Bár kissé csökkent a népszerűsége, a SZÉP-kártya továbbra is a…
Tovább olvasom >Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >