Pofátlanul lenyúlnák a Starbucks-t
Nálunk sem veszi mindenki százszázalékosan komolyan a franchise- és a márkajog fogalmát (emlékezzünk csak a néhány évvel ezelőtti esetre a budapesti Westendben, amikor a magát túlságosan kizsákmányolva érző franchise-bérlő kilépett a Subway hálózatból, és üzletét átkeresztelte Submarine-ra!), de egy bangkoki kávézó tulajdonosa mindenen túltesz, ami a pofátlanságot illeti. Üzletet nyitott Starbung néven – képünkön látható, milyen logóval –, őt perli most a Starbucks 300 ezer baht-ra (úgy 2,1 millió forint körül). A Starbungos ember csak a második megkeresésre reagált; válaszában felajánlotta a Starbung márkanevet a Starbucksnak 3 millió baht-ért!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >