Podcastsorozat a hazai védjegyhasználó márkákról
A Magyar Termék Nonprofit Kft. ingyenes podcastszereplési lehetőséget és ezáltal remek márkaépítési lehetőséget kínál védjegyhasználói számára.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, közreműködésükkel tavaly indult el a „Homebusiness” című podcastsorozat. Eddig csaknem 20 felvétel készült el. „A 3 hetente jelentkező adásban védjegyhasználóink vezetőivel folytatunk kötetlen beszélgetést a cégükről, a termékeikről, a kihívásaikról, az eredményeikről, a terveikről, egyúttal inspirációt nyújtva a hazai kkv-k számára is.”
Együttműködő ügynökségük az Extrem Net, amely saját budapesti stúdiójában készíti a tartalmakat.
A podcastot népszerű felületeken teszik hallgathatóvá. Epizódonként átlag 40 000 hallgatót érnek el. //
Kapcsolódó cikkeink
Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >A helyi termékek ereje
Az Auchan Magyarország Kft. magyar termékekért tett tevékenységét ezüstéremmel jutalmazták az…
Tovább olvasom >PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >