Podcastsorozat a hazai védjegyhasználó márkákról
A Magyar Termék Nonprofit Kft. ingyenes podcastszereplési lehetőséget és ezáltal remek márkaépítési lehetőséget kínál védjegyhasználói számára.
Mint Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, közreműködésükkel tavaly indult el a „Homebusiness” című podcastsorozat. Eddig csaknem 20 felvétel készült el. „A 3 hetente jelentkező adásban védjegyhasználóink vezetőivel folytatunk kötetlen beszélgetést a cégükről, a termékeikről, a kihívásaikról, az eredményeikről, a terveikről, egyúttal inspirációt nyújtva a hazai kkv-k számára is.”
Együttműködő ügynökségük az Extrem Net, amely saját budapesti stúdiójában készíti a tartalmakat.
A podcastot népszerű felületeken teszik hallgathatóvá. Epizódonként átlag 40 000 hallgatót érnek el. //
Kapcsolódó cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >