Plüsshóddal gyűjtött 21 millió forintot az Auchan
Az adományból életmentő berendezést vásárol a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikája.
A várakozásokat is felülmúlva összesen 21 millió forintot gyűjtött jótékonysági kampánya keretében vásárlói és munkatársai segítségével az Auchan a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának. Az összeget az életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés beszerzésére fordították.
Összesen 41 809 darab fogyott a Júlio névre keresztelt plüsshódból, amely rendhagyó küldetéssel érkezett az Auchan polcaira novemberben. Az áruházlánc ugyanis minden egyes játékfigura megvásárlása után ötszáz forintot adományozott a klinikának az életmentő berendezés beszerzésére. A legtöbb Júlio a budaörsi áruházban fogyott, ahol csaknem ötezer darabot értékesítettek. Az akció lebonyolításában és népszerűsítésében az áruház több mint száz munkatársa vett részt.
„A társadalmi felelősségvállalás, azon belül a gyerekek segítése kiemelt jelentőségű az Auchannál. Óriási örömmel tölt el minket, hogy a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán gyógyulók segítése vásárlóink szívügyévé is vált és, hogy a korábban megcélzott összeget túlszárnyalva, közös összefogással összesen 21 millió forintot gyűjtöttünk össze” – nyilatkozta az akcióról Széll Hajnalka, az Auchan Retail Magyarország országos HR igazgatója.
„Az adományt a II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán elvégzett életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép erősítő berendezés beszerzésére fordítjuk, mely egy olyan készülék, amely speciális érfestési technikát alkalmaz, segítve a daganatok jobb, pontosabb felismerését és műtéti ellátását. Köszönjük mindazoknak, akik részt vettek az Auchan Retail Magyarország és a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának közös akciójában és vásárlásukkal támogatták céljaink elérést” – mondta dr. Kovács Gábor, a klinika igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >