Plüsshóddal gyűjtött 21 millió forintot az Auchan
Az adományból életmentő berendezést vásárol a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikája.
A várakozásokat is felülmúlva összesen 21 millió forintot gyűjtött jótékonysági kampánya keretében vásárlói és munkatársai segítségével az Auchan a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának. Az összeget az életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés beszerzésére fordították.
Összesen 41 809 darab fogyott a Júlio névre keresztelt plüsshódból, amely rendhagyó küldetéssel érkezett az Auchan polcaira novemberben. Az áruházlánc ugyanis minden egyes játékfigura megvásárlása után ötszáz forintot adományozott a klinikának az életmentő berendezés beszerzésére. A legtöbb Júlio a budaörsi áruházban fogyott, ahol csaknem ötezer darabot értékesítettek. Az akció lebonyolításában és népszerűsítésében az áruház több mint száz munkatársa vett részt.
„A társadalmi felelősségvállalás, azon belül a gyerekek segítése kiemelt jelentőségű az Auchannál. Óriási örömmel tölt el minket, hogy a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán gyógyulók segítése vásárlóink szívügyévé is vált és, hogy a korábban megcélzott összeget túlszárnyalva, közös összefogással összesen 21 millió forintot gyűjtöttünk össze” – nyilatkozta az akcióról Széll Hajnalka, az Auchan Retail Magyarország országos HR igazgatója.
„Az adományt a II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán elvégzett életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép erősítő berendezés beszerzésére fordítjuk, mely egy olyan készülék, amely speciális érfestési technikát alkalmaz, segítve a daganatok jobb, pontosabb felismerését és műtéti ellátását. Köszönjük mindazoknak, akik részt vettek az Auchan Retail Magyarország és a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának közös akciójában és vásárlásukkal támogatták céljaink elérést” – mondta dr. Kovács Gábor, a klinika igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >