Plüsshóddal gyűjtött 21 millió forintot az Auchan
Az adományból életmentő berendezést vásárol a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikája.
A várakozásokat is felülmúlva összesen 21 millió forintot gyűjtött jótékonysági kampánya keretében vásárlói és munkatársai segítségével az Auchan a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának. Az összeget az életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép-erősítő berendezés beszerzésére fordították.
Összesen 41 809 darab fogyott a Júlio névre keresztelt plüsshódból, amely rendhagyó küldetéssel érkezett az Auchan polcaira novemberben. Az áruházlánc ugyanis minden egyes játékfigura megvásárlása után ötszáz forintot adományozott a klinikának az életmentő berendezés beszerzésére. A legtöbb Júlio a budaörsi áruházban fogyott, ahol csaknem ötezer darabot értékesítettek. Az akció lebonyolításában és népszerűsítésében az áruház több mint száz munkatársa vett részt.
„A társadalmi felelősségvállalás, azon belül a gyerekek segítése kiemelt jelentőségű az Auchannál. Óriási örömmel tölt el minket, hogy a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán gyógyulók segítése vásárlóink szívügyévé is vált és, hogy a korábban megcélzott összeget túlszárnyalva, közös összefogással összesen 21 millió forintot gyűjtöttünk össze” – nyilatkozta az akcióról Széll Hajnalka, az Auchan Retail Magyarország országos HR igazgatója.
„Az adományt a II. számú Gyermekgyógyászati Klinikán elvégzett életmentő beavatkozásokhoz nagy segítséget nyújtó röntgenkép erősítő berendezés beszerzésére fordítjuk, mely egy olyan készülék, amely speciális érfestési technikát alkalmaz, segítve a daganatok jobb, pontosabb felismerését és műtéti ellátását. Köszönjük mindazoknak, akik részt vettek az Auchan Retail Magyarország és a Semmelweis Egyetem II. számú Gyermekgyógyászati Klinikájának közös akciójában és vásárlásukkal támogatták céljaink elérést” – mondta dr. Kovács Gábor, a klinika igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >