PLMA Rövid hírek
A Frichti akár 15 perc alatt gyorskiszállító cég 120 cikkelemes sajátmárka-családot vezetett be Frichti Everyday néven. A nagyobb átláthatóság érdekében feltüntetik a termék gyártóját és az előállítás módját is minden terméken.
A Superdrug drogérialánc újragondolta B Skin nevű saját márkás kozmetikumait. Minden cikk új formulával és megújult dizájnnal üzeni a vásárlóknak, hogy náluk a luxus bőrápolás mindenki számára elérhető áron kapható.
A Covirán szupermarketlánc bemutatta új, öregedésgátló termékcsaládját, L’Amile Cosmetics néven. A márka kizárólag a saját üzletekben kerül értékesítésre.
A Deliveroo éttermi megrendeléseket kiszállító vállalat Deliveroo Hop néven új szolgáltatást indított, élelmiszertermékek gyors kiszállítására az Egyesült Királyságban. 2000 márkás és saját márkás napi cikket ajánlanak, köztük a The Best és a Market Street brandeket is, a Morrisons dark store (zárt, „sötét” boltok) nagykereskedővel partnerségben.
Az Eroski lánc a teljes „fehér hús” saját márkás portfóliójára megszerezte az állatjóléti tanúsítványt, beleértve a pulyka-, nyúl- és csirketermékek 100%-át.
Az Albert Heijn 45 új teaízt adott hozzá saját márkás termékcsaládjához. A teák kétharmada organikus, három kender és négy gyógynövényes változat is megtalálható az új variánsok között.
A Jumbo előfizetéses kiszállítási rendszert tesztel Bezorgeloos néven, ami gondtalan kiszállítást jelent. 10-12 euró havidíjért a vásárlók korlátlanul rendelhetnek bármely kiszállítási időablakra további szállítási díj fizetése nélkül.
A Lidl új albranddel terjesztette ki Cien kozmetikai márkáját Cien Blue Light néven. A 6 elemből álló – szemkontúr, arcpír, arckrém, nyak- és dekoltázskrém, tisztító hab és koncentrált szérum – termékcsalád az elektronikai eszközök káros kék sugárzása ellen védi a bőrt.
A DIA kereskedelmi lánc VegeDia néven dobta piacra saját márkás zöldségitalait. A kizárólag természetes alapanyagokból készülő termékek 100%-ig vegán étrendbe illeszthetők, nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, édesítőszereket és mesterséges adalékokat sem.
A fagyasztott termékekre specializálódott Iceland kereskedelmi hálózat bejelentette, hogy műanyagmentes és csökkentett műanyagtartalmú csomagolású saját márkás termékeket vezetett be, aminek köszönhetően évente 350 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását.
Az ICA Csoport „Beyond Climate Neutrality” díjat kapott klímasemlegességre irányuló törekvéseiért, amelyek a saját működtetésű üzleteket ugyanúgy érintik, mint a hozzá kapcsolódó ellátási láncot és a fogyasztókat is.
A Colruyt Csoport a polcon megmaradt, saját márkás Bio-Planet kenyereket gomba termesztéséhez használja fel. A leszüretelt gombát Overijse, Antwerpen és Gent piacain árusítják. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >