PLMA Rövid hírek
A Frichti akár 15 perc alatt gyorskiszállító cég 120 cikkelemes sajátmárka-családot vezetett be Frichti Everyday néven. A nagyobb átláthatóság érdekében feltüntetik a termék gyártóját és az előállítás módját is minden terméken.
A Superdrug drogérialánc újragondolta B Skin nevű saját márkás kozmetikumait. Minden cikk új formulával és megújult dizájnnal üzeni a vásárlóknak, hogy náluk a luxus bőrápolás mindenki számára elérhető áron kapható.
A Covirán szupermarketlánc bemutatta új, öregedésgátló termékcsaládját, L’Amile Cosmetics néven. A márka kizárólag a saját üzletekben kerül értékesítésre.
A Deliveroo éttermi megrendeléseket kiszállító vállalat Deliveroo Hop néven új szolgáltatást indított, élelmiszertermékek gyors kiszállítására az Egyesült Királyságban. 2000 márkás és saját márkás napi cikket ajánlanak, köztük a The Best és a Market Street brandeket is, a Morrisons dark store (zárt, „sötét” boltok) nagykereskedővel partnerségben.
Az Eroski lánc a teljes „fehér hús” saját márkás portfóliójára megszerezte az állatjóléti tanúsítványt, beleértve a pulyka-, nyúl- és csirketermékek 100%-át.
Az Albert Heijn 45 új teaízt adott hozzá saját márkás termékcsaládjához. A teák kétharmada organikus, három kender és négy gyógynövényes változat is megtalálható az új variánsok között.
A Jumbo előfizetéses kiszállítási rendszert tesztel Bezorgeloos néven, ami gondtalan kiszállítást jelent. 10-12 euró havidíjért a vásárlók korlátlanul rendelhetnek bármely kiszállítási időablakra további szállítási díj fizetése nélkül.
A Lidl új albranddel terjesztette ki Cien kozmetikai márkáját Cien Blue Light néven. A 6 elemből álló – szemkontúr, arcpír, arckrém, nyak- és dekoltázskrém, tisztító hab és koncentrált szérum – termékcsalád az elektronikai eszközök káros kék sugárzása ellen védi a bőrt.
A DIA kereskedelmi lánc VegeDia néven dobta piacra saját márkás zöldségitalait. A kizárólag természetes alapanyagokból készülő termékek 100%-ig vegán étrendbe illeszthetők, nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, édesítőszereket és mesterséges adalékokat sem.
A fagyasztott termékekre specializálódott Iceland kereskedelmi hálózat bejelentette, hogy műanyagmentes és csökkentett műanyagtartalmú csomagolású saját márkás termékeket vezetett be, aminek köszönhetően évente 350 tonnával csökkenti a műanyag-felhasználását.
Az ICA Csoport „Beyond Climate Neutrality” díjat kapott klímasemlegességre irányuló törekvéseiért, amelyek a saját működtetésű üzleteket ugyanúgy érintik, mint a hozzá kapcsolódó ellátási láncot és a fogyasztókat is.
A Colruyt Csoport a polcon megmaradt, saját márkás Bio-Planet kenyereket gomba termesztéséhez használja fel. A leszüretelt gombát Overijse, Antwerpen és Gent piacain árusítják. //
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >