PLMA Rövid hírek
Az ALDI Süd felveszi a Mamia Bio brandet márkakészletébe, és kibővíti bébi- és kisgyermekétel-választékát is.
Az ALDI UK 12 főzésre kész főételt ad hozzá Slimwell alacsony kalóriatartalmú termékcsaládjához.
A Lidl új üzletformátumot tesztel Belgiumban. Az 1500 m² üzlet eladótér elrendezése és prémium dekorációja is különbözik az eddig megszokott Lidl-koncepciótól.
A német szövetségi kartellhivatal jóváhagyta, hogy a Kaufland átvegyen a Realtól akár 92 üzletet.
A Rewe „éghajlatsemleges” húst kezd értékesíteni Németországban, Wilhelm Brandenburg márkanév alatt, bizonyos üzletekben.
A Carrefour megvette a Dairy Farm 224 tajvani üzletét, amelyek nagy részét Carrefour Marketté alakít át.
A SPAR Switzerland 60 AVIA elővárosi üzletet vásárolt a Store Service AG-től.
A Despar Italia új felvágottakkal és hagyományos sajtokkal bővítette Special Edition márkája választékát.
Az Egyesült Királyságban működő COOP megduplázza növényi alapú élelmiszer-kínálatát 18 új GRO márkanevű termékkel.
Az Albert Heijn kibővítette a „Tehenek jobb létéért”, a természetért és a gazdákért programját, amelynek keretében már közel 300 tejtermelő szállít fenntartható tejet a szupermarketláncnak. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >