Playboy-nyuszi az energiaitalokon
A tervek szerint hamarosan Kelet-Európában is elkezdődik a Playboy márkájú energiaitalok forgalmazása. A kelet-európai gyártás és forgalmazás kizárólagos jogát egy albán cég nyerte el.
Azokban az országokban, ahol az energiaital már forgalomba került (elsősorban az amerikai kontinensen), jól alakulnak az eladási mutatók. A Playboy márka ugyanis a világ szinte összes országában jól cseng: mindenhol ugyanaz az érzés – a lazaság, a fiatalosság, az élet élvezete – kapcsolódik hozzá, és mindenkinek eszébe jutnak a világ legismertebb aktmodelljei is. A Playboy-birodalomnak szüksége van az ilyen termékekre, hiszen az elmúlt időszakban jelentős veszteségeket könyvelhettek el. Ezért egyre több nyuszis-logós termék jelenik meg a boltok polcain. A különféle ruházati cikkek mellett már például írószereket, táskákat is kaphatunk ilyen jelöléssel – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >