Playboy-nyuszi az energiaitalokon
A tervek szerint hamarosan Kelet-Európában is elkezdődik a Playboy márkájú energiaitalok forgalmazása. A kelet-európai gyártás és forgalmazás kizárólagos jogát egy albán cég nyerte el.
Azokban az országokban, ahol az energiaital már forgalomba került (elsősorban az amerikai kontinensen), jól alakulnak az eladási mutatók. A Playboy márka ugyanis a világ szinte összes országában jól cseng: mindenhol ugyanaz az érzés – a lazaság, a fiatalosság, az élet élvezete – kapcsolódik hozzá, és mindenkinek eszébe jutnak a világ legismertebb aktmodelljei is. A Playboy-birodalomnak szüksége van az ilyen termékekre, hiszen az elmúlt időszakban jelentős veszteségeket könyvelhettek el. Ezért egyre több nyuszis-logós termék jelenik meg a boltok polcain. A különféle ruházati cikkek mellett már például írószereket, táskákat is kaphatunk ilyen jelöléssel – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Juvencio Maeztu az IKEA és az Ingka Csoport új vezérigazgatója és elnöke
Juvencio Maeztu, jelenlegi vezérigazgató-helyettes, 25 éve dolgozik az IKEA-nál különböző…
Tovább olvasom >