Playboy-nyuszi az energiaitalokon
A tervek szerint hamarosan Kelet-Európában is elkezdődik a Playboy márkájú energiaitalok forgalmazása. A kelet-európai gyártás és forgalmazás kizárólagos jogát egy albán cég nyerte el.
Azokban az országokban, ahol az energiaital már forgalomba került (elsősorban az amerikai kontinensen), jól alakulnak az eladási mutatók. A Playboy márka ugyanis a világ szinte összes országában jól cseng: mindenhol ugyanaz az érzés – a lazaság, a fiatalosság, az élet élvezete – kapcsolódik hozzá, és mindenkinek eszébe jutnak a világ legismertebb aktmodelljei is. A Playboy-birodalomnak szüksége van az ilyen termékekre, hiszen az elmúlt időszakban jelentős veszteségeket könyvelhettek el. Ezért egyre több nyuszis-logós termék jelenik meg a boltok polcain. A különféle ruházati cikkek mellett már például írószereket, táskákat is kaphatunk ilyen jelöléssel – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >