Playboy-nyuszi az energiaitalokon
A tervek szerint hamarosan Kelet-Európában is elkezdődik a Playboy márkájú energiaitalok forgalmazása. A kelet-európai gyártás és forgalmazás kizárólagos jogát egy albán cég nyerte el.
Azokban az országokban, ahol az energiaital már forgalomba került (elsősorban az amerikai kontinensen), jól alakulnak az eladási mutatók. A Playboy márka ugyanis a világ szinte összes országában jól cseng: mindenhol ugyanaz az érzés – a lazaság, a fiatalosság, az élet élvezete – kapcsolódik hozzá, és mindenkinek eszébe jutnak a világ legismertebb aktmodelljei is. A Playboy-birodalomnak szüksége van az ilyen termékekre, hiszen az elmúlt időszakban jelentős veszteségeket könyvelhettek el. Ezért egyre több nyuszis-logós termék jelenik meg a boltok polcain. A különféle ruházati cikkek mellett már például írószereket, táskákat is kaphatunk ilyen jelöléssel – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >