Playboy-nyuszi az energiaitalokon
A tervek szerint hamarosan Kelet-Európában is elkezdődik a Playboy márkájú energiaitalok forgalmazása. A kelet-európai gyártás és forgalmazás kizárólagos jogát egy albán cég nyerte el.
Azokban az országokban, ahol az energiaital már forgalomba került (elsősorban az amerikai kontinensen), jól alakulnak az eladási mutatók. A Playboy márka ugyanis a világ szinte összes országában jól cseng: mindenhol ugyanaz az érzés – a lazaság, a fiatalosság, az élet élvezete – kapcsolódik hozzá, és mindenkinek eszébe jutnak a világ legismertebb aktmodelljei is. A Playboy-birodalomnak szüksége van az ilyen termékekre, hiszen az elmúlt időszakban jelentős veszteségeket könyvelhettek el. Ezért egyre több nyuszis-logós termék jelenik meg a boltok polcain. A különféle ruházati cikkek mellett már például írószereket, táskákat is kaphatunk ilyen jelöléssel – írja a Pénzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >