Plakátokon hirdeti az Auchan az országos koronavírus-szűrés fontosságát
A hazai orvosi egyetemek által végzett COVID-19 szűrővizsgálat fontosságára hívják fel a figyelmet azok a plakátok, amelyeket a héten helyeznek ki az ország összes Auchan áruházában. Az Auchan Magyarország a plakátok előállítási és kihelyezési költségeit magára vállalva népszerűsíti az országos reprezentatív szűrővizsgálat-sorozatot és ösztönzi az azon való részvételt.
Mint ismeretes, a szűrővizsgálatoknak az a célja, hogy a szakemberek pontos képet kapjanak a hazai koronavírus járvány kiterjedéséről. Egyetlen vizsgált személy a családján kívül további 500-1000 honfitársunkat képviseli, ezért kiemelten fontos, hogy akiket behívnak, azok el is menjenek az egyébként ingyenes és fájdalommentes szűrésre. A programba a feltételezett fertőzöttség arányából kiindulva 17 780 embert hívtak meg véletlenszerűen kiválasztva, ők életkorra, nemre és regionálisan is reprezentálják majd a magyar társadalmat.
Az Auchan áruházakban a járvány ellenére is viszonylag sokan fordulnak meg, hogy napi bevásárlásaikat intézzék. Az áruházlánc azzal szeretné segíteni a szűrőprogram sikerét, hogy minél többekhez juttatja el annak hírét és jelentőségét.
A plakátokon kívül helyet is biztosít az Auchan a tesztelésre, a héten a solymári Auchan parkolójában végezte el a Semmelweis Egyetem az első vizsgálatokat a kitelepült mobil szűrőállomásán.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményesek a ragadós száj- és körömfájás kapcsán megtett intézkedések
Eredményesek a magyar járványvédelmi intézkedések a ragadós száj- és körömfájás…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >Tovább ronthat a száj- és körömfájás-járvány a bolti árakon?
Ötven év után ismét megjelent Magyarországon a száj- és körömfájás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >