Plakátokon hirdeti az Auchan az országos koronavírus-szűrés fontosságát
A hazai orvosi egyetemek által végzett COVID-19 szűrővizsgálat fontosságára hívják fel a figyelmet azok a plakátok, amelyeket a héten helyeznek ki az ország összes Auchan áruházában. Az Auchan Magyarország a plakátok előállítási és kihelyezési költségeit magára vállalva népszerűsíti az országos reprezentatív szűrővizsgálat-sorozatot és ösztönzi az azon való részvételt.
Mint ismeretes, a szűrővizsgálatoknak az a célja, hogy a szakemberek pontos képet kapjanak a hazai koronavírus járvány kiterjedéséről. Egyetlen vizsgált személy a családján kívül további 500-1000 honfitársunkat képviseli, ezért kiemelten fontos, hogy akiket behívnak, azok el is menjenek az egyébként ingyenes és fájdalommentes szűrésre. A programba a feltételezett fertőzöttség arányából kiindulva 17 780 embert hívtak meg véletlenszerűen kiválasztva, ők életkorra, nemre és regionálisan is reprezentálják majd a magyar társadalmat.
Az Auchan áruházakban a járvány ellenére is viszonylag sokan fordulnak meg, hogy napi bevásárlásaikat intézzék. Az áruházlánc azzal szeretné segíteni a szűrőprogram sikerét, hogy minél többekhez juttatja el annak hírét és jelentőségét.
A plakátokon kívül helyet is biztosít az Auchan a tesztelésre, a héten a solymári Auchan parkolójában végezte el a Semmelweis Egyetem az első vizsgálatokat a kitelepült mobil szűrőállomásán.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Megújult a debreceni Auchan áruház
A jövőben megújult formában várja a vásárlókat a debreceniek egyik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >