Plakátokon hirdeti az Auchan az országos koronavírus-szűrés fontosságát
A hazai orvosi egyetemek által végzett COVID-19 szűrővizsgálat fontosságára hívják fel a figyelmet azok a plakátok, amelyeket a héten helyeznek ki az ország összes Auchan áruházában. Az Auchan Magyarország a plakátok előállítási és kihelyezési költségeit magára vállalva népszerűsíti az országos reprezentatív szűrővizsgálat-sorozatot és ösztönzi az azon való részvételt.
Mint ismeretes, a szűrővizsgálatoknak az a célja, hogy a szakemberek pontos képet kapjanak a hazai koronavírus járvány kiterjedéséről. Egyetlen vizsgált személy a családján kívül további 500-1000 honfitársunkat képviseli, ezért kiemelten fontos, hogy akiket behívnak, azok el is menjenek az egyébként ingyenes és fájdalommentes szűrésre. A programba a feltételezett fertőzöttség arányából kiindulva 17 780 embert hívtak meg véletlenszerűen kiválasztva, ők életkorra, nemre és regionálisan is reprezentálják majd a magyar társadalmat.
Az Auchan áruházakban a járvány ellenére is viszonylag sokan fordulnak meg, hogy napi bevásárlásaikat intézzék. Az áruházlánc azzal szeretné segíteni a szűrőprogram sikerét, hogy minél többekhez juttatja el annak hírét és jelentőségét.
A plakátokon kívül helyet is biztosít az Auchan a tesztelésre, a héten a solymári Auchan parkolójában végezte el a Semmelweis Egyetem az első vizsgálatokat a kitelepült mobil szűrőállomásán.
Kapcsolódó cikkeink
Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >