Plakátokon hirdeti az Auchan az országos koronavírus-szűrés fontosságát
A hazai orvosi egyetemek által végzett COVID-19 szűrővizsgálat fontosságára hívják fel a figyelmet azok a plakátok, amelyeket a héten helyeznek ki az ország összes Auchan áruházában. Az Auchan Magyarország a plakátok előállítási és kihelyezési költségeit magára vállalva népszerűsíti az országos reprezentatív szűrővizsgálat-sorozatot és ösztönzi az azon való részvételt.
Mint ismeretes, a szűrővizsgálatoknak az a célja, hogy a szakemberek pontos képet kapjanak a hazai koronavírus járvány kiterjedéséről. Egyetlen vizsgált személy a családján kívül további 500-1000 honfitársunkat képviseli, ezért kiemelten fontos, hogy akiket behívnak, azok el is menjenek az egyébként ingyenes és fájdalommentes szűrésre. A programba a feltételezett fertőzöttség arányából kiindulva 17 780 embert hívtak meg véletlenszerűen kiválasztva, ők életkorra, nemre és regionálisan is reprezentálják majd a magyar társadalmat.
Az Auchan áruházakban a járvány ellenére is viszonylag sokan fordulnak meg, hogy napi bevásárlásaikat intézzék. Az áruházlánc azzal szeretné segíteni a szűrőprogram sikerét, hogy minél többekhez juttatja el annak hírét és jelentőségét.
A plakátokon kívül helyet is biztosít az Auchan a tesztelésre, a héten a solymári Auchan parkolójában végezte el a Semmelweis Egyetem az első vizsgálatokat a kitelepült mobil szűrőállomásán.
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendhagyó versenyen születhet meg a jövő vásárlási élménye
Elindult a jelentkezés Magyarország első bevásárlóközpontban szervezett hackathonjára. A Westend…
Tovább olvasom >Nyári szünet: több százezer forintot költenek a magyar családok
A nyári szünet a kikapcsolódás mellett komoly logisztikai feladatokat és…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >