Plakátokon hirdeti az Auchan az országos koronavírus-szűrés fontosságát
A hazai orvosi egyetemek által végzett COVID-19 szűrővizsgálat fontosságára hívják fel a figyelmet azok a plakátok, amelyeket a héten helyeznek ki az ország összes Auchan áruházában. Az Auchan Magyarország a plakátok előállítási és kihelyezési költségeit magára vállalva népszerűsíti az országos reprezentatív szűrővizsgálat-sorozatot és ösztönzi az azon való részvételt.
Mint ismeretes, a szűrővizsgálatoknak az a célja, hogy a szakemberek pontos képet kapjanak a hazai koronavírus járvány kiterjedéséről. Egyetlen vizsgált személy a családján kívül további 500-1000 honfitársunkat képviseli, ezért kiemelten fontos, hogy akiket behívnak, azok el is menjenek az egyébként ingyenes és fájdalommentes szűrésre. A programba a feltételezett fertőzöttség arányából kiindulva 17 780 embert hívtak meg véletlenszerűen kiválasztva, ők életkorra, nemre és regionálisan is reprezentálják majd a magyar társadalmat.
Az Auchan áruházakban a járvány ellenére is viszonylag sokan fordulnak meg, hogy napi bevásárlásaikat intézzék. Az áruházlánc azzal szeretné segíteni a szűrőprogram sikerét, hogy minél többekhez juttatja el annak hírét és jelentőségét.
A plakátokon kívül helyet is biztosít az Auchan a tesztelésre, a héten a solymári Auchan parkolójában végezte el a Semmelweis Egyetem az első vizsgálatokat a kitelepült mobil szűrőállomásán.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >