Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100 különféle SKU-ra növelve a választékot.
A döntés célja a pisztácia iránt jelentkező, nemcsak a vendéglátásban és az FMCG-szektorban, de a lengyel háztartások körében is egyre növekvő kereslet kielégítése.
A „Pisztáciás szerelem” (Pistacjowe Love) néven futó kampány részeként a Carrefour pisztáciás csokoládékat, krémeket, kekszeket, baklavát, halvát, jégkrémeket, joghurtokat, likőröket, péksüteményeket és még szeletelt húsféléket is kínál – számolt be az ESM. A termékek minden Carrefour üzletben – beleértve a franchise-hálózatot és a Supeco diszkontláncot is – kaphatók lesznek, némelyikük a kampányban akár 50%-os kedvezménnyel.
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, a Carrefour Polska értékesítésfejlesztési igazgatója elmondása szerint a pisztáciát mint alapanyagot a lengyel fogyasztók rendkívül nagyra értékelik, emellett mind többen keresik azokat a termékeket, amelyek nem csak finomak, de egészségesek is. A vállalat úgy látja, a meglehetősen sokoldalúan felhasználható pisztácia ma már a legdivatosabb diófélék közé tartozik és népszerűsége különösen a dubaji csokoládé trendjének köszönhetően ugrott meg – olyannyira, hogy a kereskedő tapasztalatai szerint a Deseo pisztáciakrémek az eladásokban beelőzték az ismert csokoládékrémeket, míg a pisztáciás édességek még az olyan alapvető termékeket is lekörözték, mint a cukor.
Nem csoda, hogy a Carrefour egész éves, tudatos stratégiát épített köré, amelynek célja a lengyel fogyasztók körében is egyre keresettebb prémium termékek és egészséges snackek szegmensének fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Pisztácia Magyarországon?
Egyre több jel mutat arra, hogy a pisztáciatermesztés már nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >