Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100 különféle SKU-ra növelve a választékot.
A döntés célja a pisztácia iránt jelentkező, nemcsak a vendéglátásban és az FMCG-szektorban, de a lengyel háztartások körében is egyre növekvő kereslet kielégítése.
A „Pisztáciás szerelem” (Pistacjowe Love) néven futó kampány részeként a Carrefour pisztáciás csokoládékat, krémeket, kekszeket, baklavát, halvát, jégkrémeket, joghurtokat, likőröket, péksüteményeket és még szeletelt húsféléket is kínál – számolt be az ESM. A termékek minden Carrefour üzletben – beleértve a franchise-hálózatot és a Supeco diszkontláncot is – kaphatók lesznek, némelyikük a kampányban akár 50%-os kedvezménnyel.
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, a Carrefour Polska értékesítésfejlesztési igazgatója elmondása szerint a pisztáciát mint alapanyagot a lengyel fogyasztók rendkívül nagyra értékelik, emellett mind többen keresik azokat a termékeket, amelyek nem csak finomak, de egészségesek is. A vállalat úgy látja, a meglehetősen sokoldalúan felhasználható pisztácia ma már a legdivatosabb diófélék közé tartozik és népszerűsége különösen a dubaji csokoládé trendjének köszönhetően ugrott meg – olyannyira, hogy a kereskedő tapasztalatai szerint a Deseo pisztáciakrémek az eladásokban beelőzték az ismert csokoládékrémeket, míg a pisztáciás édességek még az olyan alapvető termékeket is lekörözték, mint a cukor.
Nem csoda, hogy a Carrefour egész éves, tudatos stratégiát épített köré, amelynek célja a lengyel fogyasztók körében is egyre keresettebb prémium termékek és egészséges snackek szegmensének fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Okos bevásárlókocsi rendszert vezetett be a Carrefour Romániában
Új digitális megoldással forradalmasítja a vásárlási élményt a Carrefour Romániában:…
Tovább olvasom >Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >