Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100 különféle SKU-ra növelve a választékot.
A döntés célja a pisztácia iránt jelentkező, nemcsak a vendéglátásban és az FMCG-szektorban, de a lengyel háztartások körében is egyre növekvő kereslet kielégítése.
A „Pisztáciás szerelem” (Pistacjowe Love) néven futó kampány részeként a Carrefour pisztáciás csokoládékat, krémeket, kekszeket, baklavát, halvát, jégkrémeket, joghurtokat, likőröket, péksüteményeket és még szeletelt húsféléket is kínál – számolt be az ESM. A termékek minden Carrefour üzletben – beleértve a franchise-hálózatot és a Supeco diszkontláncot is – kaphatók lesznek, némelyikük a kampányban akár 50%-os kedvezménnyel.
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, a Carrefour Polska értékesítésfejlesztési igazgatója elmondása szerint a pisztáciát mint alapanyagot a lengyel fogyasztók rendkívül nagyra értékelik, emellett mind többen keresik azokat a termékeket, amelyek nem csak finomak, de egészségesek is. A vállalat úgy látja, a meglehetősen sokoldalúan felhasználható pisztácia ma már a legdivatosabb diófélék közé tartozik és népszerűsége különösen a dubaji csokoládé trendjének köszönhetően ugrott meg – olyannyira, hogy a kereskedő tapasztalatai szerint a Deseo pisztáciakrémek az eladásokban beelőzték az ismert csokoládékrémeket, míg a pisztáciás édességek még az olyan alapvető termékeket is lekörözték, mint a cukor.
Nem csoda, hogy a Carrefour egész éves, tudatos stratégiát épített köré, amelynek célja a lengyel fogyasztók körében is egyre keresettebb prémium termékek és egészséges snackek szegmensének fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes termékek felé tolódik el
A lengyelországi sörgyártás az alkoholmentes sörök előállítása felé tolódik el…
Tovább olvasom >25 üzletet zár be az Alcampo Spanyolországban
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo bejelentette, hogy átszervezési programja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Üzlet, innováció, kapcsolatépítés: FRUIT LOGISTICA
Töretlen lendülettel és minden eddiginél pozitívabb visszajelzésekkel zárult a világ…
Tovább olvasom >Tartózkodnak a keresztárazástól az üzletek – de a kormány továbbra is figyel
Gerlaki Bence, a Nemzetgazdasági Minisztérium adóügyekért, fogyasztóvédelemért és kereskedelemért felelős…
Tovább olvasom >Ez már tényleg bőrre megy!
A testápolási szektorban az elmúlt időszakban az innováció és a…
Tovább olvasom >