Pisztácia, csoki, tészta – és virsli? Igen, megérkezett a „dubai virsli” a magyar boltokba
Amikor már azt hittük, véget ért a dubaji gasztroőrület, és túl vagyunk minden arannyal, pisztáciával vagy csokoládéval megbolondított édességen, a Darnó Hús új szintre emelte az extravaganciát: bemutatta a „dubai virslit” – pisztáciával, csokoládéval és kadayif (török cérnametélt) tésztával – mutat rá a Pénzcentrum.
A luxusdesszertek ihlette termék neve nem félrevezető: valóban édes és sós ízek különös találkozása ez, ráadásul nem bonbon, nem fagyi, nem pékáru – hanem húsáru. A magyar TikTok-közösség gyorsan reagált, a videók alapján a 250 grammos, zöldes árnyalatú virsli 2299 forintba kerül, és egyes Auchan-áruházakban már kapható.
Vélemények: „Nem rossz, de…”
A hazai véleményformálók sem tudtak szó nélkül elmenni az újdonság mellett. A különleges ízekre szakosodott Dobai Aty például úgy fogalmazott:
„Nem rossz az íze, de maga a látvány, meg a gondolat, kikérem magamnak.”
A Szeretem a csokit blog tesztelői is értetlenül álltak a termék előtt: szerintük az illata sima virsli, az íze pedig teljesen átlagos, „nem is a jobbik fajtából való”. Az összhatást végül nutellával és gránátalmás ketchuppal próbálták feldobni.
@szeretemacsokitblog Hot dog, grillcsirke és bacon ízű chipset is kóstoltunk a @fripsy.magyarorszag kínálatából! #hotdog #bacon #grillcsirke #chips #fripsy #foodtok #magyartiktok #fyp #nekedbe #kóstolóvideó #újdonság #crispyfripsy ♬ eredeti hang – szeretemacsokit
Extravagáns vagy túltolt?
Az elmúlt hónapokban a dubaji csokoládé már szinte kultikus státuszba került a hazai piacon, luxusfagylaltok, pékáruk, sőt, édes szendvicskrémek is követték – most pedig a virsli lett az új terep a merész kombinációk számára. Az viszont kérdéses, hogy a vásárlók valóban nyitottak-e egy ilyen extrém hibridre, vagy inkább megmaradnak a klasszikus ízeknél.
Egy biztos: a dubai virsli már nem csak egy internetes poén, hanem egy valóságos termék a hűtőpultban – amiről mindenki beszél, de csak kevesen mernek kóstolni.
Kapcsolódó cikkeink
Ketchup alapú gyümölcsturmixot dob piacra a Heinz és a Smoothie King az USA-ban
Meghökkentő együttműködéssel rukkolt elő a Heinz és a világ vezető…
Tovább olvasom >A családi vállalatok soha nem látott mértékben fektetnek hangsúlyt az innovációra
Az innováció vezető szerepet kap a családi vállalkozások életében a…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >