Pisztácia, csoki, tészta – és virsli? Igen, megérkezett a „dubai virsli” a magyar boltokba

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 05. 27. 11:49

Amikor már azt hittük, véget ért a dubaji gasztroőrület, és túl vagyunk minden arannyal, pisztáciával vagy csokoládéval megbolondított édességen, a Darnó Hús új szintre emelte az extravaganciát: bemutatta a „dubai virslit” – pisztáciával, csokoládéval és kadayif (török cérnametélt) tésztával – mutat rá a Pénzcentrum.

A luxusdesszertek ihlette termék neve nem félrevezető: valóban édes és sós ízek különös találkozása ez, ráadásul nem bonbon, nem fagyi, nem pékáru – hanem húsáru. A magyar TikTok-közösség gyorsan reagált, a videók alapján a 250 grammos, zöldes árnyalatú virsli 2299 forintba kerül, és egyes Auchan-áruházakban már kapható.

Vélemények: „Nem rossz, de…”

A hazai véleményformálók sem tudtak szó nélkül elmenni az újdonság mellett. A különleges ízekre szakosodott Dobai Aty például úgy fogalmazott:

„Nem rossz az íze, de maga a látvány, meg a gondolat, kikérem magamnak.”

A Szeretem a csokit blog tesztelői is értetlenül álltak a termék előtt: szerintük az illata sima virsli, az íze pedig teljesen átlagos, „nem is a jobbik fajtából való”. Az összhatást végül nutellával és gránátalmás ketchuppal próbálták feldobni.

Extravagáns vagy túltolt?

Az elmúlt hónapokban a dubaji csokoládé már szinte kultikus státuszba került a hazai piacon, luxusfagylaltok, pékáruk, sőt, édes szendvicskrémek is követték – most pedig a virsli lett az új terep a merész kombinációk számára. Az viszont kérdéses, hogy a vásárlók valóban nyitottak-e egy ilyen extrém hibridre, vagy inkább megmaradnak a klasszikus ízeknél.

Egy biztos: a dubai virsli már nem csak egy internetes poén, hanem egy valóságos termék a hűtőpultban – amiről mindenki beszél, de csak kevesen mernek kóstolni.

Kapcsolódó cikkeink