Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet széles termékkínálatával, az új fogyasztói igényekre való gyors reagálásával és nem utolsósorban a termékek kiváló ár-érték arányával biztosít. A kínálat elsősorban saját márkás termékekre épül, melyekkel az egészségtudatos és kiegyensúlyozott étrend kialakítását hivatott támogatni.
Ennek jegyében született meg 2019-ben a Pikok Pure termékcsalád, melynek tagjai nem tartalmaznak tartósítószert és ízfokozókat, és amelyek a megváltozott és tudatos fogyasztói igényekre kínálnak megoldást. A Pikok Pure termékcsalád három kategóriából épül fel (sonkafélék, párizsik és rudacskák, valamint szalámik és kolbászok).
A szortimentet az áruházlánc a vásárlói igények alapján folyamatosan fejleszti. A termékfejlesztés során elsődleges szempont, hogy az egészségtudatosságot szem előtt tartva a lehető legmagasabb minőségű termékek kerüljenek a polcokra. Így ma már 17 különböző, kizárólag természetes összetevőkből álló Pikok Pure termék érhető el az állandó kínálatban, melyek mindegyike példátlan minőséget képviselő húskészítmény: valódi húsból készülnek, kizárólag természetes összetevőkből állnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek. Mindemellett pedig a speciális táplálkozási igényekkel élők is megtalálhatják a számukra megfelelő terméket, hiszen a kínálatban a cukor-, glutén- és egyéb allergéntől mentes termékek is helyet kaptak.
A Pikok Pure húskészítmények a kiegyensúlyozott és változatos étrend alkotói, ugyanis kiemelkedően magas hústartalommal rendelkeznek, mely a párizsik és rudacskák esetében a 90%-ot is meghaladja. Mindamellett, hogy nagyon fontos, teljes értékű (14-16%-os fehérjetartalommal rendelkező) fehérjeforrások, a Pikok Pure termékek számos létfontosságú vitamin és ásványi anyag forrásai is. A szalámi- és kolbászkínálat darabjai füstaroma használata helyett hagyományos füstöléssel és szárítással készülnek.
A Pikok Pure márkát a szakmai zsűri is rendre elismeri, 2023-ban második alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.
Ezen felül a Pikok Pure parasztkolbász 2023-ban elnyerte a rangos Érték és Minőség Nagydíjat, mely cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerésére és díjazására szolgál, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, valamint elkötelezettek a minőség ügye iránt. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >Országszerte több mint 100 Lidl áruház csatlakozik az Élelmiszerbank Adománygyűjtéséhez
A Lidl Magyarország országszerte több mint 100 üzlettel csatlakozik a…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >18 éves a Magyarország Tortája verseny
Az ipartestület meghirdeti az AM Ágazati Értéktárba is nemzeti értékként…
Tovább olvasom >Kiváló minőségű tejtermékek minden napra
A Sole-Mizo Zrt. neve egyet jelent a minőséggel és tradícióval.…
Tovább olvasom >