Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet széles termékkínálatával, az új fogyasztói igényekre való gyors reagálásával és nem utolsósorban a termékek kiváló ár-érték arányával biztosít. A kínálat elsősorban saját márkás termékekre épül, melyekkel az egészségtudatos és kiegyensúlyozott étrend kialakítását hivatott támogatni.
Ennek jegyében született meg 2019-ben a Pikok Pure termékcsalád, melynek tagjai nem tartalmaznak tartósítószert és ízfokozókat, és amelyek a megváltozott és tudatos fogyasztói igényekre kínálnak megoldást. A Pikok Pure termékcsalád három kategóriából épül fel (sonkafélék, párizsik és rudacskák, valamint szalámik és kolbászok).
A szortimentet az áruházlánc a vásárlói igények alapján folyamatosan fejleszti. A termékfejlesztés során elsődleges szempont, hogy az egészségtudatosságot szem előtt tartva a lehető legmagasabb minőségű termékek kerüljenek a polcokra. Így ma már 17 különböző, kizárólag természetes összetevőkből álló Pikok Pure termék érhető el az állandó kínálatban, melyek mindegyike példátlan minőséget képviselő húskészítmény: valódi húsból készülnek, kizárólag természetes összetevőkből állnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek. Mindemellett pedig a speciális táplálkozási igényekkel élők is megtalálhatják a számukra megfelelő terméket, hiszen a kínálatban a cukor-, glutén- és egyéb allergéntől mentes termékek is helyet kaptak.
A Pikok Pure húskészítmények a kiegyensúlyozott és változatos étrend alkotói, ugyanis kiemelkedően magas hústartalommal rendelkeznek, mely a párizsik és rudacskák esetében a 90%-ot is meghaladja. Mindamellett, hogy nagyon fontos, teljes értékű (14-16%-os fehérjetartalommal rendelkező) fehérjeforrások, a Pikok Pure termékek számos létfontosságú vitamin és ásványi anyag forrásai is. A szalámi- és kolbászkínálat darabjai füstaroma használata helyett hagyományos füstöléssel és szárítással készülnek.
A Pikok Pure márkát a szakmai zsűri is rendre elismeri, 2023-ban második alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.
Ezen felül a Pikok Pure parasztkolbász 2023-ban elnyerte a rangos Érték és Minőség Nagydíjat, mely cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerésére és díjazására szolgál, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, valamint elkötelezettek a minőség ügye iránt. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >