Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet széles termékkínálatával, az új fogyasztói igényekre való gyors reagálásával és nem utolsósorban a termékek kiváló ár-érték arányával biztosít. A kínálat elsősorban saját márkás termékekre épül, melyekkel az egészségtudatos és kiegyensúlyozott étrend kialakítását hivatott támogatni.
Ennek jegyében született meg 2019-ben a Pikok Pure termékcsalád, melynek tagjai nem tartalmaznak tartósítószert és ízfokozókat, és amelyek a megváltozott és tudatos fogyasztói igényekre kínálnak megoldást. A Pikok Pure termékcsalád három kategóriából épül fel (sonkafélék, párizsik és rudacskák, valamint szalámik és kolbászok).
A szortimentet az áruházlánc a vásárlói igények alapján folyamatosan fejleszti. A termékfejlesztés során elsődleges szempont, hogy az egészségtudatosságot szem előtt tartva a lehető legmagasabb minőségű termékek kerüljenek a polcokra. Így ma már 17 különböző, kizárólag természetes összetevőkből álló Pikok Pure termék érhető el az állandó kínálatban, melyek mindegyike példátlan minőséget képviselő húskészítmény: valódi húsból készülnek, kizárólag természetes összetevőkből állnak, adalékanyagtól és színezéktől mentesek. Mindemellett pedig a speciális táplálkozási igényekkel élők is megtalálhatják a számukra megfelelő terméket, hiszen a kínálatban a cukor-, glutén- és egyéb allergéntől mentes termékek is helyet kaptak.
A Pikok Pure húskészítmények a kiegyensúlyozott és változatos étrend alkotói, ugyanis kiemelkedően magas hústartalommal rendelkeznek, mely a párizsik és rudacskák esetében a 90%-ot is meghaladja. Mindamellett, hogy nagyon fontos, teljes értékű (14-16%-os fehérjetartalommal rendelkező) fehérjeforrások, a Pikok Pure termékek számos létfontosságú vitamin és ásványi anyag forrásai is. A szalámi- és kolbászkínálat darabjai füstaroma használata helyett hagyományos füstöléssel és szárítással készülnek.
A Pikok Pure márkát a szakmai zsűri is rendre elismeri, 2023-ban második alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.
Ezen felül a Pikok Pure parasztkolbász 2023-ban elnyerte a rangos Érték és Minőség Nagydíjat, mely cím azon áruk, szolgáltatások, gazdasági szervezetek elismerésére és díjazására szolgál, amelyek kiemelkedő minőséget képviselnek, valamint elkötelezettek a minőség ügye iránt. A zsűri figyelembe veszi többek között a termékek minőségét, újszerűségét, piacképességét, gazdasági hasznosságát és exporterejét is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >