A koffeinmentes Pickwick rooibos teák segítségével adhatunk magunknak 5 perc nyugalmat a mindennapok rohanásában, és mindezt finom, gyümölcsös ízek élvezetével egybekötve. Most kipróbálhatjuk az új epres-gránátalmás ízű Pickwick rooibos teát is! A film használja az „Oldódj fel!’” szlogen kettős jelentését (ellazulás, illetve a teafilter kioldódása), így ábrázolván, hogy milyen alkalmakhoz ajánljuk ezt a teakülönlegességet. Ügynökség: HAMMER Advertising Kft.
Megrendelő: Sara Lee Hungary Zrt.
Termék: Pickwick
Megjelenések: RTL Klub; Viasat3; Film+; Hallmark; Spektrum
Időszak: október 1–november 15.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >