Pick x Pick Szeged kampánybejelentő a Kézilabda világbajnokság kapcsán
2025-ben a januári férfi kézilabda világesemény időszakában ismét közös szurkolásra buzdít a PICK, hogy újra olyan örömteli pillanatokat éljünk meg együtt, amik a PICK termékekkel örök ízemlékekké válhatnak. Az együtt szurkolás során az étkezés is nagy szerepet kap, amelyhez a PICK minőségi termékei változatos és kreatív szurkolói harapnivalókat biztosítanak.
A PICK márka és a sport, főként a kézilabda összekapcsolódása több évtizedes múltra tekint vissza. A PICK több mint 30 éve kiemelt névadó szponzora a nemzetközi elitbe is tartozó, idén 63 éves OTP Bank-PICK Szeged kézilabdacsapatnak. A PICK márka elkötelezett a város és az egészséges, sportos életmód iránt. Ezért rendkívül fontos, hogy a kézilabdasport egyik meghatározó csapatának, Szeged város büszkeségének olyan stabil anyagi és szakmai hátteret biztosítson, amely lehetővé teszi mind a felnőtt, mind az utánpótlás csapatok további fejlődését, sikeres szerepléseit. A PICK büszke a csapat eddigi sikereire, valamint négy játékosának válogatottba kerülésére és a januári nagy világeseményen való részvételükre.
„A közös szurkolás az egyik legjobb módja a közösségépítésnek és az összetartozás erősítésének. Ezért buzdít a PICK évről-évre közös szurkolásra a nagy sportesemények kapcsán, valamint a szegedi kézilabdacsapat meccsein. A PICK termékei több mint 155 éve népszerű hozzávalói egy-egy közösségi programnak, nincs ez másképp most a válogatott kézilabdázóinknak való szurkolás kapcsán sem,”
– mondta Szokolai Júlia a Bonafarm Zrt. Húságazatának stratégiai és marketing igazgatója a PICK képviseletében.
A januári kampány a közös szurkolás örömeire helyezi a hangsúlyt, amik a PICK termékekkel újabb örök ízemlékekké válhatnak. A kampány időszakában a PICK Téliszalámik (midi és turista rúd) csomagolásán a magyar kézilabda-válogatottban is játszó Bánhidi Bencével, Bodó Richárddal és Mikler Rolanddal buzdít a márka közös szurkolásra, amihez a Téliszalámit vásárlóknak szurkolói sálat adnak ajándékba. Továbbá ebben az időszakban a három szegedi játékossal készült izgalmas videókkal találkozhatnak a felhasználók az olyan közösségi média csatornákon, mint a TikTok, a Facebook és az Instagram. Bánhidi Bence, Bodó Richárd és Mikler Roland mind-mind saját posztjukon klasszis játékosok, kiváló sportolók, olyan példaképek, akik elkötelezettek abban, hogy a PICK márkával együtt támogassák a kiválóságra törekvést, a kitartást, valamint a minőségi és kiegyensúlyozott életmód fontosságát.
„Bár nem Szegeden születtem, annyi fantasztikus és felejthetetlen emlék köt ide, hogy szinte már idevalósinak érzem magam. Felemelő érzés örömet okozni a szurkolóinknak, legyen szó a klubról, vagy a válogatottról. A megfelelő felkészüléshez elengedhetetlen a biztos háttér, ezért is jelent rengeteget egy olyan ikonikus magyar márka támogatása, mint a PICK. Az pedig nem lehet kérdés, hogy a külföldi mérkőzésekre menet sem hiányozhat a bőröndömből a Téliszalámi, ahogy most a januári válogatott meccsek alatt Varasdról sem.”
– mondta Bánhidi Bence az OTP Bank-PICK Szeged és a magyar válogatott beállósa.
Izgalmas meccseket, jó szurkolást és életre szóló ízemlékeket kíván a PICK! Hajrá, fiúk, hajrá, magyarok!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >