A PICK dolgozóit állítja most induló integrált kommunikációs kampányának középpontjába
Tökéletes Összhang címmel indít integrált kampányt április 4-étől a Pick Szeged Zrt, vezető márkája, a PICK népszerűsítésre.
A cég a termékei mögött meghúzódó, a gyakorlatban is érvényesülő filozófiájára kívánja felhívni a figyelmet. Arra, hogy a „minőség” a termékek előállításának kezdetétől, az alapanyagok kiválasztásától a termék „asztalra kerüléséig” minden egyes részletben és gyártási fázisban a legmagasabb szintű követelmények teljesítésével, és azok Tökéletes Összhangjával valósul meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A FAO élelmiszerár-indexe enyhén emelkedett júliusban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Visszaváltási rendszer: Nagyot lépett előre az italcsomagolások újrahasznosítási aránya
Magyarországon a visszaváltási rendszer (DRS) tavalyi bevezetése óta a gyártók,…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >