Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A PICK dolgozóit állítja most induló integrált kommunikációs kampányának középpontjába
A PICK dolgozóit állítja most induló integrált kommunikációs kampányának középpontjába
Tökéletes Összhang címmel indít integrált kampányt április 4-étől a Pick Szeged Zrt, vezető márkája, a PICK népszerűsítésre.
A cég a termékei mögött meghúzódó, a gyakorlatban is érvényesülő filozófiájára kívánja felhívni a figyelmet. Arra, hogy a „minőség” a termékek előállításának kezdetétől, az alapanyagok kiválasztásától a termék „asztalra kerüléséig” minden egyes részletben és gyártási fázisban a legmagasabb szintű követelmények teljesítésével, és azok Tökéletes Összhangjával valósul meg.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >