Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A PICK dolgozóit állítja most induló integrált kommunikációs kampányának középpontjába
A PICK dolgozóit állítja most induló integrált kommunikációs kampányának középpontjába
🎧 Hallgasd a cikket:
Tökéletes Összhang címmel indít integrált kampányt április 4-étől a Pick Szeged Zrt, vezető márkája, a PICK népszerűsítésre.
A cég a termékei mögött meghúzódó, a gyakorlatban is érvényesülő filozófiájára kívánja felhívni a figyelmet. Arra, hogy a „minőség” a termékek előállításának kezdetétől, az alapanyagok kiválasztásától a termék „asztalra kerüléséig” minden egyes részletben és gyártási fázisban a legmagasabb szintű követelmények teljesítésével, és azok Tökéletes Összhangjával valósul meg.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A PENNY ismét elnyerte az Energiahatékony Vállalat díjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött az év egyik legjelentősebb akciós időszaka az Auchanban!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >SPAR: 1,4 milliárd forintos fejlesztés Pápán és Miskolcon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

