Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A PICK dolgozóit állítja most induló integrált kommunikációs kampányának középpontjába
A PICK dolgozóit állítja most induló integrált kommunikációs kampányának középpontjába
Tökéletes Összhang címmel indít integrált kampányt április 4-étől a Pick Szeged Zrt, vezető márkája, a PICK népszerűsítésre.
A cég a termékei mögött meghúzódó, a gyakorlatban is érvényesülő filozófiájára kívánja felhívni a figyelmet. Arra, hogy a „minőség” a termékek előállításának kezdetétől, az alapanyagok kiválasztásától a termék „asztalra kerüléséig” minden egyes részletben és gyártási fázisban a legmagasabb szintű követelmények teljesítésével, és azok Tökéletes Összhangjával valósul meg.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >