Piacrészvesztésben a Just Eat Takeaway

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 11. 04. 18:05

Jelentős, 6%-os visszaesést jelentett a Just Eat Takeaway a harmadik negyedévben leadott rendelések számában, amely így 211,1 millióra csökkent. A visszaesés különösen az USA-ban volt számottevő, 11%.

A rendelések 6,3 milliárd eurós összértéke elmaradt az elemzői várakozásoktól, ami az egész iparágban jellemző trendet tükrözi, mely szerint a fogyasztók újragondolják költéseiket. Ennek ellenére a vállalat optimista, mert Észak-Európában, az Egyesült Királyságban és Írországban pozitív lendületet lát. A platform új piacokra – például az élelmiszer-, gyógyszer- és wellness szektorba – is igyekszik belépni.

Emellett a Just Eat Takeaway nyit új együttműködések felé, többek között az Amazonnal, miközben továbbra is vevőre vár amerikai leányvállalata, a Grubhub.

Kapcsolódó cikkeink