Piacrészvesztésben a Just Eat Takeaway
Jelentős, 6%-os visszaesést jelentett a Just Eat Takeaway a harmadik negyedévben leadott rendelések számában, amely így 211,1 millióra csökkent. A visszaesés különösen az USA-ban volt számottevő, 11%.
A rendelések 6,3 milliárd eurós összértéke elmaradt az elemzői várakozásoktól, ami az egész iparágban jellemző trendet tükrözi, mely szerint a fogyasztók újragondolják költéseiket. Ennek ellenére a vállalat optimista, mert Észak-Európában, az Egyesült Királyságban és Írországban pozitív lendületet lát. A platform új piacokra – például az élelmiszer-, gyógyszer- és wellness szektorba – is igyekszik belépni.
Emellett a Just Eat Takeaway nyit új együttműködések felé, többek között az Amazonnal, miközben továbbra is vevőre vár amerikai leányvállalata, a Grubhub.
Kapcsolódó cikkeink
Félórás kiszállítást tesztel az Amazon az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A magyar e-kereskedelem nagy nyertesei a vásárlók: stratégiai partnerséget kötött a GLS és a DPD a még rugalmasabb csomagátvételért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
