Piacrészvesztésben a Just Eat Takeaway
Jelentős, 6%-os visszaesést jelentett a Just Eat Takeaway a harmadik negyedévben leadott rendelések számában, amely így 211,1 millióra csökkent. A visszaesés különösen az USA-ban volt számottevő, 11%.
A rendelések 6,3 milliárd eurós összértéke elmaradt az elemzői várakozásoktól, ami az egész iparágban jellemző trendet tükrözi, mely szerint a fogyasztók újragondolják költéseiket. Ennek ellenére a vállalat optimista, mert Észak-Európában, az Egyesült Királyságban és Írországban pozitív lendületet lát. A platform új piacokra – például az élelmiszer-, gyógyszer- és wellness szektorba – is igyekszik belépni.
Emellett a Just Eat Takeaway nyit új együttműködések felé, többek között az Amazonnal, miközben továbbra is vevőre vár amerikai leányvállalata, a Grubhub.
Kapcsolódó cikkeink
Már a hazai vállalatok nagy része használja az AI-t
A Magyar Termék augusztus elején 260 védjegyhasználó partnere körében készített…
Tovább olvasom >Sikeres volt-e a csipszadó, avagy hogyan lehetne csökkenteni az elhízást Magyarországon?
Egyre több magyar küzd súlyfelesleggel. A legújabb adatok szerint sajnos,…
Tovább olvasom >Csillagos csiga
Leveles tésztába göngyölt, karamellizált fahéjjal és almával készített csigájával egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >