Piaci sikereit itthon kamatoztatja a HELL
A HELL Energy 2009-ben 32 százalékos növekedés eredményeként 2,8 milliárd forintos belföldi árbevételt könyvelhetett el, amely megduplázott piaci részesedést jelent a hazai piacon.A siker értékét tovább növeli, hogy a Magyarországon kapható, meghatározó energiaital-márkák közül egyedül a HELL rendelkezik 100 százalékban magyar tulajdonosi háttérrel. Jelenleg a piacok ellátása és a gyártás külföldön történik, azonban a most folyó beruházások eredményeként a gyártás jelentős része az új üzem megnyitásával áttevődik Magyarországra. A világszínvonalú, modern palackozó gépsorokkal felszerelt üzemcsarnok és raktár a tervek szerint 2011. március 31-ig épül fel a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Szikszón.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >