Pheed – új közösségi média
Az új szolgáltatás nem titkoltan merít a Facebook, Twitter, Tumblr, Instagram, YouTube és SoundCloud elemeiből, hogy egyetlen platformon kínálja a tartalomkészítés legtágabb lehetőségét. A Pheeden mindenki megalkothatja a saját csatornáját, ahol szöveg, fotó, videó, hangüzenet, audióklippek vagy élő adás is megjeleníthető. Mások csatornájának változása is nyomon követhető. O.D. Kobo, a szolgáltatás társalapítója elismeréssel nyilatkozik a létező közösségi médiumokról, különösen az Instagram nyújtotta lehetőségekről. Az új csatorna népszerűsítésére számos híresség vállalkozott, így Chris Brown és David Guetta is feltűnik a korai használók között. Kobo szerint egy-egy zeneszám eladása a múlté. Nem egy dalt, hanem személyes hozzáférést árusítanak, és a későbbiekben a reklámoktól sem zárkóznak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop
A lakosság háromnegyede szerint emelkednek az élelmiszerárak Magyarországon, és ebben…
Tovább olvasom >Dübörög a dinnyeszezon, elindult a kampány
Idén is elindult a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsének, a hazai…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Halvány életjelet adott magyar gazdaság
A második negyedévben a szezonálisan és naptárhatással kiigazított, valamint kiegyensúlyozott…
Tovább olvasom >