Pheed – új közösségi média
Az új szolgáltatás nem titkoltan merít a Facebook, Twitter, Tumblr, Instagram, YouTube és SoundCloud elemeiből, hogy egyetlen platformon kínálja a tartalomkészítés legtágabb lehetőségét. A Pheeden mindenki megalkothatja a saját csatornáját, ahol szöveg, fotó, videó, hangüzenet, audióklippek vagy élő adás is megjeleníthető. Mások csatornájának változása is nyomon követhető. O.D. Kobo, a szolgáltatás társalapítója elismeréssel nyilatkozik a létező közösségi médiumokról, különösen az Instagram nyújtotta lehetőségekről. Az új csatorna népszerűsítésére számos híresség vállalkozott, így Chris Brown és David Guetta is feltűnik a korai használók között. Kobo szerint egy-egy zeneszám eladása a múlté. Nem egy dalt, hanem személyes hozzáférést árusítanak, és a későbbiekben a reklámoktól sem zárkóznak el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >