P&G nyereményjáték: „Kezdd a hajaddal és bízd ránk a folytatást!”
A Procter & Gamble (P&G) és a dm-drogeriemarkt közös nyereményjátékot indít Új önmagad címmel 2014. május 2. és július 31. között, melynek keretében a dm vásárlói bármely 2 db P&G hajápolási termék vásárlása esetén teljes átalakítást nyerhetnek Zipyvel, Magyarország egyik kedvelt stílustanácsadójával.
A nyereményjáték során bármely 2 db Aussie, Pantene, Head&Shoulders, Wellaflex, Wellaton vagy Londa hajápolási termék vásárlásakor a kapott nyugtán szereplő adatok feltöltését követően a játékban részt vevő vásárlók között egy teljes átalakítást sorsolnak ki. A teljes átalakítás tartalmaz egy bevásárló körutat Zipyvel, 100.000 Ft költőpénzt, egy hajvágást és festést, sminkelést, valamint egy profi fotósorozatot a végeredményről. A játékban résztvevők között ezen felül kisorsolnak 5 db SAMSUNG GALAXY CORE DUOS (GT-i8262) okostelefont is.
A promóció keretében a P&G további értékes nyereményekkel jutalmazza azon vásárlóit, akik kedvenc P&G hajápolási termékeiket kipróbálva a végeredményről készült fotóikat feltöltik az everydayme.hu/ujonmagad oldalra, melyet akár a közösségi oldalukon is megoszthatják ismerőseikkel. Az EverdayMe portálon legtöbb szavazatot kapott fotók közül Zipy segítségével kiválasztják az 5 legjobbat, ők P&G hajápolási termékekből összeállított ajándékcsomagot nyernek.
A promóció népszerűsítéséhez kisfilm is készült Zipyvel, aki a főszereplő fiatal lánynak otthonában segít eligazodni a stílusok kavalkádjában. „Mindannyian ismerjük az érzést, amikor a tükör előtt állva a sokadik ruhadarabot dobjuk le, mert nem tudjuk kiválasztani, hogy milyen szettben, sminkben és frizurával induljunk útnak. Nyereményjátékunk győztesét most megajándékozzuk azzal a lehetőséggel, hogy egy profi segítségével megtalálhassa új önmagát és azt a külsőt, amellyel igazán jól és közben felszabadultan érzi magát.”- mondta Boros Anita, a P&G Magyarország szóvivője.
A nyereményjáték szakértője, Zipy nagyon örült a felkérésnek, hiszen stílustanácsadóként ő is nap mint nap azon dolgozik, hogy az emberek megtalálják új önmagukat, azokat a stílusokat, amikben a legfelszabadultabban érzik magukat, és amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy az élet minden területén sikeresek legyenek. Zipy 2004 óta dolgozik stylistként magazin címlapfotók és belső divatanyagok, modell portfóliók elkészítésében, videóklipek forgatásán és divatbemutatókon. Több hazai hírességet is ő készít fel a vörös szőnyeges eseményekre, díjátadókra, koncertekre, de magánemberek személyi stylistjaként is tevékenykedik.
„Stílustanácsadóként nagyon fontosnak tartom, hogy ráhangolódjak az ügyfélre. A nyereményjáték főnyereményeként felajánlott teljes átalakulás során elengedhetetlen, hogy jó hangulatban és eredményesen záruljon majd a nap. A teljes átalakítás minden perce az ügyfélről szól, hiszen nem csak egy pillanatnyi átváltozásra törekszünk, hanem hasznos és akár a mindennapokban is hasznosítható ötletekkel, divat- és stílustanácsadással kedveskedünk neki. Mindenkit arra biztatok, hogy éljen a P&G által felajánlott nagyszerű lehetőséggel, ha szeretné megtapasztalni, hogy mit lehet kihozni magából; magabiztossá, stílusossá és divatossá szeretne válni – ebben tudunk segíteni a csapatommal együtt. Ez egy hosszú távú befektetés a megjelenésért, a stílusért és a magabiztosságért.”- hangsúlyozta Zipy.
Az everydayme.hu portálon nem csupán a nyereményjátékról és annak részleteiről tájékozódhatnak a vásárlók (everydayme.hu/ujonmagad), de szakértői tippeket és új, praktikus ötleteket is találnak több témában is, mint pl. a szépségápolás, lakberendezés vagy a kertészkedés.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >