P&G Anya Rezidencia
A „Köszi Anyu!” kampány megható és figyelemfelkeltő reklámfilmjei új dimenziót nyitottak a marketing és sport kapcsolatában, a sportolók édesanyjára és családjára, a versenyek mögött húzódó mindennapokra vetítve a figyelmet. Az újszerű megközelítésbe jól illeszkednek a vállalat a mindennapokat könnyebbé, szebbé tevő termékei is.
A P&G először az Egyesült Államok Olimpiai Bizottságával működött együtt a 2010-es Vancouveri Téli Olimpiai Játékok kapcsán. Ezt követően a vállalat 10 éves, 2020-ig tartó, hosszú távú együttműködési megállapodást írt alá a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal, és az ötkarikás játékok világszintű kiemelt támogatójává vált.
Az ötkarikás játékok nemzetközi partnere, a Procter&Gamble a játékok idején útjára indította globális „Köszi Anyu!” kampányát, mely a sportolók mögött álló édesanyákat helyezte középpontba, köszönetet mondva nekik mindazért, amit anyaként tesznek gyermekeikért. A Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal kötött együttműködés keretében megvalósuló projekt a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya volt.
A vállalat emellett 25 millió dollárt különített el ifjúsági sportok támogatására, azok számára, akik a legtöbbet jelentik az anyáknak: a gyermekeiknek. A program eredményeként a P&G márkáin keresztül eddig mintegy 8 millió dollár támogatást nyújtott világszerte.
A kampány egyik pillére a tv-csatornákon és különböző internetes felületeken látható reklámfilmsorozat volt, amely azt a hosszú utat mutatja be, amelyet az édesanyák gyermekeik sikeréért járnak be, és amely nélkül a sportolók nem teljesíthetik be álmaikat.
A program részeként a vállalat több mint 20 ország olimpikonjának édesanyját utaztatta ki a Szocsi Olimpiai Játékokra, akiknek talán másképp nem nyílt volna lehetőségük a helyszínen támogatni gyermeküket.
A P&G szépségápolási termékeivel a P&G Szalonban lehetőség nyílt a teljes átalakításra, többek között hajmosás és hajformázás várta a hölgyeket a Pantene Stúdióban, valamint hajfestés és vágás a Wella Stúdióban. Az édesapákról sem feledkezett meg a P&G, férfi szépségápolási termékeivel várta a Szalonba látogató urakat, többek között relaxáló hajmosást és formázást biztosított a Head & Shoulders Stúdióban.
A „Köszi Anyu!” kampány számtalan csatornán és üzletben kelt életre, ahol az olimpia logójával ellátott termékeken keresztül is bemutatkozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >ProVeg: Németországban a Lidl kínálja a legkedvezőbb árú vegán kosarat
Az árparitás egy évvel ezelőtti bevezetését követően most a német…
Tovább olvasom >